“زندگی آمد…”: روهیت شارما در بازی با آرجون تندولکار

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، عملکرد آرجون تندولکار در پیروزی تیمش مقابل سان‌رایزرز حیدرباد را تحسین کرد و گفت که سرعت‌دهنده متوسط ​​در بولینگ ذهن شفافی دارد. تندولکار که دومین بازی IPL خود را انجام می دهد، در حالی که از 20 اور پایانی دفاع کرد، تحت فشار عمل کرد تا 14 ران را برای MI در برابر سان رایزرز تضمین کند. این بازیکن متوسط ​​یک فینال پر تنش را به پایان رساند و تصمیم گرفت تا تمام تلاش خود را انجام دهد. او همچنین اولین ویکت خود را در این فرآیند شکست.

روهیت که در رختکن هند و MI با پدرش، ساچین تندولکار افسانه ای، مشترک بود، در مراسم معرفی گفت: “بازی با آرجون بسیار هیجان انگیز است. زندگی تغییر کرده است.”

آرجون به مدت سه سال در این تیم حضور داشته است. او می فهمد که چه کاری می خواهد انجام دهد. او همچنین کاملاً مطمئن است. او در مورد برنامه های خود شفاف است. او در تلاش است تا توپ جدید را بچرخاند و تا حد مرگ به یورک ها ضربه بزند. “

روهیت در مورد ضربت زدن خود گفت: “این یک نقش متفاوت است. من سعی می کنم سرعت را تنظیم کنم. خوشحالم که در نیمه دوم دویدن دارم. می دانم که یکی از ما باید سخت ضربه بزند.” او یک جوان دیگر را تمجید کرد – Thilak Varma، که یک بازی تماشایی دیگر برای MI انجام داد.

ما یک ترکیب ضربتی طولانی داریم. ما می خواهیم این بچه ها بیرون بیایند و آزادانه بجنگند. ما فصل گذشته تیلاک را تماشا کردیم. همه ما می دانیم که او چه توانایی هایی دارد. من رویکرد او را دوست دارم. کاسه نمی زند، کاسه می زند. ما خواهیم دید که او چگونه برای تیم های زیادی بازی می کند.”

تمرکز بر آزادی من، بولینگ با طول خوب و خطوط رو به جلو: Tendulkar

تندولکار 23 ساله که با ارقام 1/18 در 2.5 اور به پایان رسید، گفت که روی آزادی و طول خود تمرکز کرده است.

بدیهی است که وقتی اولین ویکت IPL را گرفتم عالی بود. من فقط باید روی آنچه در دست داشتم، روی برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما این بود که فقط توپ را باز کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و خفاش‌ها را مجبور کنیم که سمت طولانی‌تر را تمام کنند.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و تمام تلاشم را می کنم.

من فقط بر روی آزادی خود تمرکز کردم و خطوط خوبی را به جلو انداختم. اگر مردد باشد، این یک امتیاز است، اگر نه، همینطور باشد.” وقتی از او پرسیده شد که آیا در مورد کریکت با پدرش صحبت می‌کند، گفت: «ما در مورد کریکت صحبت می‌کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم و او به من می‌گوید آنچه را که در هر بازی تمرین می‌کنم حفظ کنم».

موضوعات مطرح شده در این مقاله