زمانی که گوتام گامبیر به ویرات کوهلی جایزه مرد مسابقه خود را اهدا کرد. نگاه کن

Virat Kohli (L) و Gautam Gambhir در طول چهارمین ODI مقابل سریلانکا در 24 دسامبر 2009.© AFP

ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از بازی Lucknow Super Giants IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه کریکت اکانا در روز دوشنبه درگیر مشاجره شدیدی شدند. در مجموع 126/9 دفاع کرد، RCB برای انتقام شکستی که در برابر تیم تحت رهبری KL Rahul در اولین بازی نسخه فعلی متحمل شد، LSG را 108 شکست داد. بازی دوشنبه شب با جنگ لفظی بین کوهلی باتشکار RCB و مربی LSG Gambhir مخدوش شد.

رقابت بین دو گامبهیر-کوهلی چیز جدیدی نیست. آنها در گذشته با یکدیگر روبرو بوده اند. چه در IPL 2013 و چه در نسخه 2016، هر دو به سختی خود را از درگیری با یکدیگر هر زمان که تیم هایشان با یکدیگر روبرو شده اند مهار کرده اند.

با این حال، رابطه این دو در ابتدا چندان بد نبود. زمانی که کوهلی شروع به بازی برای تیم بزرگسالان هند کرد و گامبیر یک حرفه ای بود، آنها رابطه خوبی داشتند.

چنان بود که گامبیر جایزه مرد مسابقه خود را به کوهلی – که اولین گل خود را در قرن بین المللی به ثمر رساند – پس از اینکه این دو هند را به پیروزی 7 ویکتی مقابل سریلانکا در ODI در باغ پارادایس هدایت کردند، اهدا کرد.

اینجا را ببین:

هند با تعقیب 316 در چهارمین ODI سری 5 مسابقه ای مقابل سریلانکا، دو ویکت را برای 23 از دست داد. سپس دو نفر از کوهلی و گامبیر با همکاری 224 دونده برای ویکت سوم، هند را در موقعیتی فرمانده قرار دادند. در حالی که کوهلی 107 گل را به ثمر رساند، گامبیر در ادامه با 150 گل نتوانست هند را به خانه ببرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله