رینکو سینگ هیجان انگیز یک پیروزی مشهور در کلکته نایت رایدرز در مقابل گجرات تایتانز را رقم زد.

پایان خیره کننده رینکو سینگ بر روی هجومی که منجر به پیروزی نامحتمل کلکته نایت رایدرز در برابر گجرات تایتانز در روز یکشنبه شد، لقب جدید “ارباب” را از هم تیمی اش ونکاتش ایر که خودش یک توپ 40 توپ 83 به ثمر رساند، به او داد. این بازیکن 25 ساله در آخرین امتیاز خود، با زدن پنج شش شش متوالی در آخرین مسیر به 48 توپ بدون شکست 21 رسید، در حالی که KKR با شکست مقابل گجرات تایتانز، یک پیروزی خیره کننده با سه ویکت به دست آورد، که کاپیتان رشید خان اولین هت تریک را برای او به ثبت رساند. از IPL 2023.

“این یک پایان تیز بود، ما واقعا خوشحالیم که بازی را بردیم. مربی ما همیشه می گفت ما می توانیم هر روز 200 گل بزنیم. صادقانه بگویم، ویکت برای ضربه زدن بسیار خوب بود. وقتی هدف 200 است، می توانید من ایر بعد از بازی گفت: فقط سعی می کردم برنامه هایم را محقق کنم.

من و نیتیش همکاری خوبی داشتیم. متأسفانه، ما در جایی گم شدیم، اما لرد رینکو روز را نجات داد. صادقانه بگویم، ما هنوز معتقد بودیم که می توانیم برنده شویم. این به ما می آموزد که هرگز نباید تا آخرین توپ تسلیم شویم.” ایر گفت که این برد یک “تقویت کننده روحیه عالی” برای تیم خواهد بود.

ما می خواهیم پیروزی ها به یک عادت تبدیل شود. من در شرایط خوبی نبودم امشب بیرون رفتم تا دیرتر بازی کردم. بولرها سریع بودند و من سعی کردم از سرعت آنها استفاده کنم و این به نفع من بود.”

رشید کاپیتان گجرات تایتانز همچنین رینکا را به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در اینینگ تمجید کرد، در حالی که همه شانس‌ها علیه او بود.

رینکو با KKR که نیاز به 56 توپ از 30 توپ داشت بیرون رفت، اما هت تریک رشید تقریباً بازی را برای گجرات تایتانز مهر و موم کرد.

با این حال، ضربه‌زن چپ دست تسلیم نشد و در اور فینال پنج شش توپ با همان تعداد توپ از یاش دیال زد، پس از ضربه زدن به جاش لیتل برای شش و چهار در دو ارسال آخر اوور ماقبل آخر.

“این یک بازی سخت برای ما است، به خصوص برای من به عنوان کاپیتان. شما به 30 پلاس در اور آخر نیاز دارید، همان اتفاقی که سال گذشته برای ما افتاد، زمانی که بردیم. ما از این موضوع یاد خواهیم گرفت که کریکت خوب مهم تر است و رشید گفت: طرفدارانی که دوست داشتند.

رینکو شوت های باورنکردنی زد و به خاطر نحوه بازی و گلزنی اش شایسته تقدیر است. آن را ساده نگه دارید، به ضربه زدن در ناحیه مناسب ادامه دهید و هدف T20 این است. رشید گفت که گاهی اوقات حتی 250 هم خطرناک است زیرا تیم او یکشنبه شب بازی را پس از اولین گلزنی 204/4 باخت.

“به عنوان یک توپ انداز، من همیشه سعی می کنم در منطقه مناسب قرار بگیرم. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم. ما 190 می خواستیم و 200 گرفتیم.

ما به عنوان یک واحد بولینگ دارایی کافی برای دفاع داریم اما گاهی اوقات در T20 حتی 250 هم خوب به نظر نمی رسد. نکات مثبت را از آن بگیرید، هنوز در اوایل رقابت است و از آن درس بگیرید.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله