رینکو سینگ از KKR: “هر توپی که به زمین می زنم به آن اختصاص داده شده است.”

راه موفقیت برای رینکو سینگ از نایت سواران کلکته طولانی و سخت بود، اما او هرگز تسلیم نشد و با انجام کارهای غیرقابل تصور در اینجا در روز یکشنبه، فصلی باشکوه به تاریخ IPL اضافه کرد. حتی بهترین باتسمن‌های جهان هم از خود حمایت نمی‌کنند تا پنج شش ضربه متوالی بزنند، در حالی که تیمشان به 28 توپ از پنج توپ آخر نیاز دارد، اما رینکو، چپ‌دست KKR، این کار را با ضربه‌ای خیره‌کننده انجام داد که در خاطره‌ها و صحبت‌ها باقی خواهد ماند. برای سالهای آینده . 48 توپ خارج از 21 رینکو شامل شش توپ شش و یک توپ چهار بود که KKR در لحظات پایانی بازی بیش از 200 توپ به ثمر رساند. این شاید بعید ترین و در عین حال هیجان انگیزترین برد در تاریخ IPL در برابر تایتان های خشمگین گجرات بود که کاپیتان آنها راشد خان با اولین هت تریک فصل خود به توافق رسید.

در حالی که داستان رینک نیز داستانی پر از ثروت است، با بازیکن کریکت که اکنون قراردادی 55 میلیون روپیه ای با KKR بسته است، غیرعادی است زیرا اتفاقی که یکشنبه شب رخ داد اوج کار سختی بود که 25 سال انجام داد. قدیمی و ایمان و حمایت تزلزل ناپذیر فرنچایز KKR.

رینکو که از Aligarh در اوتار پرادش آمده است، از یک خانواده طبقه متوسط ​​پایین آمده است. پدرش سیلندرهای گاز مایع را تامین می کرد و در فصل 16-2015، زمانی که آنها 5 میلیون روپیه بدهی داشتند، رینکو در حالی که برای تیم زیر 19 سال UP بازی می کرد، شروع به پس انداز از پول روزانه خود کرد و حتی به عنوان کمک خانگی مشغول به کار شد. . جایی که او باید جارو می کرد و می شست.

رینکو پس از شوت برنده مسابقه گفت: “پدرم خیلی جنگید، من از خانواده کشاورز هستم. هر توپی که زدم به افرادی تقدیم شد که برای من فداکاری های زیادی کردند.”

رینکو، یکی از اولین محصولات آکادمی KKR، سخت با آبیشک نایار کمک مربی تیم کار کرد و نتایج در جام Ranji نیز وجود داشت.

اگر در پایان تعقیب و گریز عصبی آنها در برابر غول های بزرگ لاکنو در سال گذشته که او یک توپ 15 توپ 40 را با KKR که نیاز به 21 توپ در اور آخر داشت، دل شکسته بود، در انتهای تونل یکشنبه نور برای رینکو وجود داشت، که یک توپ بهتر به دست آورد. با ستایش از هر گوشه و کنار

همانطور که رینکو روز یکشنبه به یاد می آورد، ناتوانی در کنار او مطمئناً تأثیر ماندگاری بر جای گذاشت.

“(من) باور داشتم که می توانم این کار را انجام دهم. سال گذشته من در موقعیت مشابهی در لاکنو بودم. آن موقع هم اعتماد به نفس داشتم. زیاد فکر نکردم. آن عکس ها یکی پس از دیگری اتفاق افتادند. آن عکس آخر یک بک هند بود و به پای عقبش زدم – گفت.

نیتیش رانا، کاپیتان این فصل KKR گفت: “رینکو سال گذشته کاری مشابه انجام داد، اگرچه ما در آن مسابقه پیروز نشدیم. زمانی که بازی ششم دوم به پایان رسید، بیشتر به این باور رسیدیم زیرا یاش دیال آنقدرها خوب عمل نمی کرد. اعتبار به رینکو می رسد. سینگ .

“دو امتیازی که در این بازی به دست آوردیم به خاطر اوست. مردم از من پرسیدند که چرا رینکو سینگ نقش بزرگ‌تری ندارد اما همیشه نقش کوچکی دارد. می‌خواهم به آن روزنامه‌نگاران بگویم که اگر نقش دوم است، تصور کنید که او می تواند نقش اول را انجام دهد. او در بازی گذشته نقش متفاوتی را بازی کرد و این کار را به خوبی انجام داد. من حرفی برای او ندارم.” ونکاتش ایر که تعقیب و گریز را با 83 توپ از 40 توپ خیره کننده لنگر انداخت، به رسانه ها گفت: “این مسابقه نمایشی به یاد ماندنی لرد رینکو خواهد بود. همه (باید) ما را در دو اور آخر اخراج کردند، اما اینکه از آنجا برگردیم و پیروز شویم چیزی است که می دانم هر روز اتفاق نمی افتد. ما این بازی را برای مدت طولانی گرامی خواهیم داشت.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله