ریشابه شلوار برگشت! ستاره دهلی کپیتالز در تمرینات قبل از بازی IPL 2023 Clash vs Royal Challengers Bangalore شرکت می کند – عکس ها را ببینید

ریشابه پنت در جلسه تمرینی دهلی کپیتالز در ورزشگاه ام چیناسوامی بنگلور قبل از دیدار آنها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور شرکت کرد و این تصویر قبلاً در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. در تصویر، پانت در حال صحبت با آکسار پاتل در حاشیه دیده می شود. پنت به دلیل مصدومیتی که در یک سانحه رانندگی متحمل شد از مسابقات کنار گذاشته شد و بتمن نگهدارنده ویکت با دیوید وارنر به عنوان کاپیتان فرنچایز جایگزین شد. قبل از مسابقات، سرمربی تیم، ریکی پونتینگ، روشن کرد که پنت همچنان بخش مهمی از تیم خواهد بود، و تیم حتی پیراهن او را به نشانه احترام در سالن نمایش می‌دهد.

هنوز هم بدون برد در این تورنمنت، دهلی کپیتالز برای دستیابی به موفقیت در هنگام آماده شدن برای رویارویی با رویال چلنجرز بنگلور در روز شنبه، باید به عنوان یک واحد آتش بزند.

پایتخت نشینان شروع سختی برای فصل دارند زیرا هر چهار بازی را باخته اند و تا اینجای کار در مسابقات بی هدف مانده اند.

هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر خوب پیش نمی رود و اتاق فکر این تیم در تلاش است تا از پوسیدگی که به وجود آمده است جلوگیری کند.

وارنر و معاونش آکسار پاتل حمله ضربتی تیم را رهبری کردند در حالی که بقیه به طرز بدی شکست خوردند.

کامئوهای آکسار تنها پوشش نقره ای دهلی در این فصل بوده است.

وارنر در فهرست رانندگان دوم است اما نرخ ضربه 114.83 او باعث نگرانی است. او دریافت دویدن با سرعت سریع دشوار بود و از دست دادن ویکت های انبوه DC فقط کار را برای استرالیایی سخت تر کرد.

مشکلات فنی Prithvi Shaw در برابر حملات سرعت با کیفیت بالا به چشم می خورد و این چیزی است که نمی توان به سرعت آن را برطرف کرد. مانیش پاندی که به جای سرفراز خان وارد شد نیز سهمی نداشت. اولین بازی با دست یاش دال تنها چهار توپ در برابر MI به طول انجامید.

قدرت ضعیف نیمکت تیم از نظر استعداد هندی به این معنی است که کادر مربیگری اکنون فقط ریپال پاتل را برای تکیه دارد.

با این حال، دی سی ممکن است فیل سالت را به جای رومن پاول بیاورد. این بتمن انگلیسی سخت‌گیر به خاطر بازی‌های هجومی‌اش در اوایل شهرت دارد و می‌تواند در زمانی که وارنر نقش اصلی را بازی می‌کند، سرعت خود را کنترل کند.

پیسرهای دهلی پاک شدند، اگرچه هنریش نورتیر و مستوفیزر رحمان در مقابل MI خوب ظاهر شدند، اگرچه شکست خوردند. اما انتظار بیشتری از آنها در استادیوم چیناسوامی می رود که پیست برتر است.

Spinners Axar و Kuldeep Yadav نیز هنوز عملکرد برنده ای را ارائه نکرده اند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله