رویای جام جهانی زیر 17 سال شکست خورده است ، بازیکنان هند متمرکز بر یافتن شغل – فوتبال هستند

هنگامی که هیئت حاکمه فیفا لغو جام جهانی 2020 زیر 17 سال در هند را اعلام کرد ، ضربه ای به بازیکنان هند بود که اوایل سال آینده رویای لحظه خود را در کانون توجه داشتند ، پس از او در حال حاضر به همه گیری موکول شده است.

روز سه شنبه ، فیفا اعلام کرد این کشور میزبان نسخه 2022 است. اما جذب فعلی بازیکنان به دلیل ضوابط سنی واجد شرایط شرکت در مسابقات نیست.

ساختار جوانان در فوتبال زنان هند تقریباً وجود ندارد. و فدراسیون فوتبال All India (AIFF) با صرف وقت و هزینه برای بررسی و آموزش یک تیم رقابتی ، اکنون مجبور است روند پرهزینه و پرهزینه را دوباره تکرار کند. همچنین لازم است دریابید که آیا توماس دنربی ، مربی سوئدی به عنوان سرمربی مسابقات 2022 باقی مانده است یا خیر.

لغو برای مدتی به دلایل زیادی اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. اول ، بسیاری از کنفدراسیون های قاره ای موفق به برگزاری مسابقات مقدماتی نشدند. سال گذشته ، آسیا مسابقات مقدماتی را برگزار کرد – ژاپن و کره شمالی دو مقام را بدست آوردند.

اروپا سه تیم برتر خود – انگلیس ، اسپانیا و آلمان – را نامزد کرد و اقیانوسیه نیز با انتخاب نیوزیلند از او پیروی کرد. آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و آفریقا به دلیل شرایط Covid-19 مسابقات مقدماتی خود را به تعویق انداختند. کشورهای آفریقایی نیز تیم های زیر 17 سال خود را منحل کرده اند.

اگرچه فیفا هیچ اظهار نظری عمومی نکرده است ، اما شمارش روزانه پرونده های Covid-19 در هند طی چند ماه گذشته باعث ایجاد نگرانی شده است. در ابتدا ، فیفا این مسابقات را به اوایل سال 2021 موکول کرد ، اما وقتی هند تعداد زیادی از موارد روزانه Covid-19 را گزارش کرد ، احتمال میزبانی هند از مسابقات با برنامه جدید زیاد به نظر نمی رسید.

برای کسانی که احتمالاً در هند امیدوارند بتوانند در ترکیب نهایی قرار بگیرند ، لغو ضربه جدی است.

آمیش باکسلا ، هافبک 16 ساله اهل گوملا در جارخند ، بخشی از اردوی زیر 17 سال هند در گوا بود که در میان یک بیماری همه گیر منحل شد. آمیش که هنوز منتظر اعلام رسمی اعلام AIFF در مورد لغو آن است ، قول داده است که دیگر از فوتبال دست نکشد.

وی تلفنی گفت: “ما فعلاً به ما اطلاع نداده اند ، اما من در روزنامه امروز خواندم كه این مسابقات لغو شده است.” “من بسیار ناامید هستم که دیگر فرصتی برای بازی در این جام جهانی نخواهیم داشت. همه ما واقعی کار کردیم. در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر برگزار شود ، سپس به فوریه موکول شد و اکنون لغو شد. ناامیدکننده است که بعد از این همه مدت مسابقات اتفاق نمی افتد. ”

بوكسلا كه با پدر و مادر و خواهر و برادرش در گوملا زندگی می كند ، طی چند ماه گذشته به همراه هفت بازیکن دیگر در یك اردوگاه كه توسط مقامات محلی در رنچ برگزار شده بود ، آموزش دیده است.

“این محاصره ما را مجبور کرد چندین ماه در خانه بمانیم تا اینکه هشت نفر از ما آموزش خود را در Ranch شروع کنیم. قبل از آن ، من تجربه زیادی در کار با یک تیم هندی داشتم. من همچنین مجبور شدم در بوتان ، هنگ کنگ و ترکیه بازی کنم. تیم خیلی خوب آماده می شد ، اما همه گیری همه چیز را مختل کرد ، “او گفت.

یک دانش آموز کلاس دهم در مدرسه سنت پاتریک ، هملا ، باکسل در کلاس های آنلاین شرکت می کند. وی گفت ، اما فوتبال نیز در اولویت است. “من شهروندان را بازی کردم. من قصد دارم به بازی ادامه دهم زیرا فوتبال را دوست دارم. من همچنین سعی خواهم کرد که به دنبال کار باشم. برای ما بازیکنان ، ما دوست داریم هر وقت فرصتی پیدا کردیم ، چه تیم بزرگسالان و چه مسابقات دیگر ، بازی کنیم. ”

متحد باکسلا ، سونیتا موندا ، مهاجم 16 ساله تیم ملی زیر 17 سال هند گفت: “من اطلاعاتی در مورد لغو جام جهانی دریافت نکرده ام.”

موندا ، که همچنین با باکسلی در یک گروه محلی مطالعه بود ، از نژاد رانچ است و در کنار خانواده اش زندگی می کند ، که شامل والدین ، ​​مادربزرگ ، سه خواهر و یک برادرش است.

با شروع بازی در سال 2015 ، موندا قبل از آمدن به اردوی زیر 17 سال هند در گوا سال گذشته با تیم های ملی دیگر از نظر گروه سنی بازی کرد. “من دوست داشتم با تیم نوجوانان هند بازی کنم. بازی در جام جهانی بسیار عالی خواهد بود. اگر جام جهانی واقعا لغو شود ، ناراحت کننده خواهد بود. ”

مانند Buxla ، کار نیز در اولویت Munda است. او می گوید مهم این است که یک کار خوب بدست آورید و کاملاً به فوتبال وابسته نباشید. “من حتی اگر نتوانم در جام جهانی بازی کنم ، به بازی ادامه خواهم داد. من می خواهم در فوتبال حرفه ای موفق شوم ، اما بسیاری از ما نیز بازی می کنیم ، بنابراین این امر همچنین به ما کمک می کند تا کار خوبی پیدا کنیم. ”

باریات (رانچی) می گوید که با وضوح کمی در مورد زمان آغاز مسابقات همه گیر فوتبال در یک بیماری همه گیر ، موندا ، دانش آموز کلاس دوازدهم مدرسه دولتی دختران +2 ، می گوید که او به امتحانات سال آینده بسیار توجه خواهد کرد.