رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل لاکنو سوپر غول‌ها را پیش‌بینی کرد: آیا RCB تغییری در سمت خود ایجاد خواهد کرد؟

رویال چلنجرز بنگلور پس از شروع مبارزات خود با پیروزی هشت ویکتی به یاد ماندنی مقابل هندی‌های بمبئی، در بازی مقدماتی IPL 2023، با 81 ران شکست مقابل کلکته نایت رایدرز متحمل شکست شد. تیم فاف دو پلسیس در بازی بعدی خود به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت. بازی روز دوشنبه در بازی قبلی خود، RCB با دیوید ویلی بازیکن انگلیسی پیش افتاد زیرا ریس توپلی به دلیل مصدومیت از مسابقات خارج شد. با توجه به اینکه ویلی با دو ویکت خود همه را تحت تأثیر قرار می دهد، این احتمال وجود دارد که RCB بتواند Playing XI خود را در برابر LSG به میدان برود.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم RCB می تواند XI را در برابر LSG بازی کند

این مسابقات در روزهای اولیه خود است، اما بولینگ کشنده RCB یک نگرانی بزرگ برای تیم بوده است.

RCB به دنبال ثبت دومین برد خود در فصل بود، اما فیلمنامه پس از اور دوازدهم اشتباه شد. آنها بازی را در کف دست داشتند و حریف را به 89 برای 5 کاهش دادند تا اینکه KKR در 204/7 به پست برود.

در مقابل بمبئی نیز در پنج اور آخر بیش از 13 دوش به میدان رفتند. هارشال پاتل، متخصص دث اور و محمد سراج که با توپ جدید خوب کار کردند، در پشت با آن مبارزه کردند.

غیبت وانیندو هاسارانگا، که در وظیفه ملی است، و جاش هازلوود، که پس از مصدومیت آشیل در حال نقاهت است، تنها به مشکلات بولینگ مرگ RCB اضافه کرد.

انتظار می رود هر دو بازیکن این هفته به تیم ملحق شوند. اما تا آن زمان، وین پارنل، بازیکن متوسط ​​اهل آفریقای جنوبی، که به جای رضا تاپلی به میدان آمده است، می‌تواند به توپ در انتهای اینینگ کمک کند.

خفاش RCB عمیق. ویرات کوهلی و دو پلسیس بازکنان در پیروزی مقابل بمبئی کار خود را انجام دادند، اما در مقابل KKR، کل ترکیب به صورت چرخشی انجام شد.

RCB XI در مقابل LSG را پیش بینی کرد: فاف دو پلسیس (C)، ویرات کوهلی، گلن ماکسول، مایکل بریسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، دیوید ویلی، هارشال پاتل، کارن شارما، محمد سراج، آکاش دیپ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله