رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل راجستان رویالز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا وین پارنل جای خود را پس خواهد گرفت؟

رویال چلنجرز بنگلور روز یکشنبه در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت. RCB در حال حاضر با 5 برد از 11 بازی در رده هفتم جدول قرار دارد. تیم تحت هدایت Faf du Plessis پس از شکست شش ویکت مقابل بمبئی هندیز در دیداری پرگل به این مسابقه خواهد آمد. پس از نمایش بد در برابر MI، مدیریت RCB احتمالاً تغییراتی را در بخش بولینگ برای مسابقه با RR ایجاد خواهد کرد.

RCB همچنین به دنبال این است که از هت تریک شکست ها جلوگیری کند، زیرا در دو بازی اخیر خود از هندی های بمبئی شکست خورده و از دهلی کپیتالز عقب افتاده است.

آنها دو بازی اخیر خود را مقابل دهلی کپیتالز و هندی‌های بمبئی شکست داده‌اند و ناامید هستند که با یک برد جامع، روند را تغییر دهند.

در حالی که Du Plessis در طول مسابقات با خفاش سازگار بوده است، Virat Kohli در تکه‌ها درخشیده است و RCB برای شروع خوب به هر دو خفاش نیاز دارد تا به خوبی شلیک کنند.

گلن ماکسول استرالیایی اخیراً در فرم عالی با خفاش برای RCB بوده است، اما او به دنبال حمایت بیشتر از سوی ماهیپال لومرور، آنوج روات و دینش کارتیک خواهد بود.

محمد سراج هدایت RCB در بخش بولینگ را برعهده داشت و با 15 ویکت در 11 بازی موفق ترین توپ گیر شد.

اما سراج برای مهار RR به حمایت افرادی مانند جاش هازلوود، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل و ویجیکومار ویشاک نیاز دارد.

RCB پیش بینی XI در مقابل RR:فاف دو پلسیس (C)، ویرات کهلی، آنوج روات، گلن ماکسول، ماهیپال لومرار، دینش کارتیک (TD)، کیدار جاداو، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، محمد سراج، جاش هازلوود/وین پارنل.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله