رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز: ترکیب پیش بینی شده برای هر دو تیم در بازی IPL 2023

رویال چلنجرز بنگلور با انجام آخرین بازی مرحله لیگ IPL، وقتی یکشنبه در بنگلور به مصاف گجرات تایتانز، رهبران گجرات تایتانز می‌رود، دقیقاً می‌داند که برای واجد شرایط شدن در پلی آف چه چیزی از آنها لازم است. با اینکه ویرات کوهلی به فرم عالی بازگشته است و کاپیتان فاف دو پلسیس با بیش از 600 دوش در این فصل تیم را رهبری می کند، RCB امیدوار است دو نفره افتتاحیه خیره کننده خود در این بازی که باید برنده شوند برای آنها ارائه دهد. جدای از بازی در مقابل تماشاگران خانگی دوست داشتنی که در روز یکشنبه آنها را با صدای بلند تشویق می کنند، مزیت دیگر تیم دوپلسی این است که آنها در آخرین بازی دور لیگ یکشنبه شب حضور دارند و تا آن زمان RCB نتیجه بازی را خواهد فهمید. دوئل بین MI و SRH در بمبئی.

با رفتن به این بازی، هر دو تیم به پیروزی های بزرگی دست می یابند با GT بر سان رایزرز حیدرآباد با 34 ران و RCB بر قهرمان سال 2016 با هشت ویکت پس از صد درخشنده کوهلی، ششمین مجموع او در IPL.

RCB مطمئناً از روشی که آنها هدف 186 را در حمله قبلی خود علیه SRH تعقیب کردند، با شلیک کوهلی و Du Plessis اطمینان حاصل می کند.

با این حال، بازی مقابل GT با توجه به منابعی که حریفان RCB در اختیار دارند و اعتماد به نفسی که در مسابقات خود دارند، یک بازی کاملاً متفاوت با توپ خواهد بود.

جالب است که ببینیم مثلث کوهلی، دو پلسیس و گلن ماکسول در برابر GT چگونه عمل می کنند. با این حال، اتکای بیش از حد RCB به بولرها یک دلیل عمده برای نگرانی بوده است و اگر بولرهای GT بتوانند اولین قدم ها را بردارند، بازدیدکنندگان ACES را حفظ خواهند کرد.

محمد سراج بهترین بازیکن RCB در این فصل بوده است و در کنار وین پارنل، بار دیگر باید مسئولیت هدایت حمله بولینگ آنها را بر عهده بگیرد.

مانند کوهلی، گیلو، که به عنوان جانشین ماشین دهلی در نظر گرفته می شود، نیز یک قرن از راه می رسد و به دنبال ایجاد لحن در برابر RCB خواهد بود.

مبارزان باتجربه ای مانند محمد شامی، رشید خان و موهیت شارما یک حمله بولینگ بسیار رقابتی برای GT تشکیل می دهند، اما آنها در مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که از یکی از بهترین های بازی تشکیل شده است.

در مورد آب و هوا، احتمال بارش باران وجود دارد که RCB و طرفداران آنها را خوشحال نمی کند.

رویال چلنجرز بنگلور پیش بینی دوازدهم (از جمله batsman): ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، آنوج روات (هفته‌انه)، گلن ماکسول، مایکل بریسول، ماهیپال لومرور، شهباز احمد، وین پارنل، هارشال پاتل، کارن شارما، محمد سراج، دینش کارتیک

تایتان‌های گجرات پیش‌بینی شده دوازدهم (از جمله بت‌من): وردیمن ساها (هفته هفته)، شوبمن گیل، سای سودارشان، هاردیک پاندیا (ج)، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، آلزاری جوزف، نور احمد، محمد شامی، محیط شارما. یاش دیال

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله