رویال چلنجرز بنگلور در یک پایان هیجان انگیز راجستان رویالز را با 7 ران شکست داد.

یورش دیرهنگام به رهبری دروو ژورل برای راجستان رویالز کافی نبود زیرا کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول یک پیروزی هیجان انگیز در هفت ران را برای رقبای بنگلور رویالز در بازی لیگ برتر هند در روز یکشنبه در بنگلور ترتیب دادند. مکسول (77 توپ از 44 توپ) و دو پلسیس (62 توپ از 39 توپ) برای سومین ویکت 127 دوش از تنها 66 ارسال به RCB قدرت به 189 برای 9 در 20 اور به اشتراک گذاشتند. دودوت پادیکال (52 توپ از 34 توپ) اولین پنجاه توپ خود در این فصل را به ثمر رساند و یاشاسوی جیسوال 47 گل برای شراکت 98 ران برای ویکت دوم به ثمر رساند، اما رویالز در تعقیب و گریز عقب افتادند و در پنج اوور پایانی شتاب بیشتری به دست آوردند.

ژورل با 34 توپ از 16 توپ (2×4؛ 2×6) یک حرکت کوتاه انجام داد و رویالز در پنج اور آخر 61 ران برای از دست دادن سه ویکت به ثمر رساند. اما آنها در پایان هفت ران کوتاه آمدند و به 182 برای 6 در 20 اور رسیدند.

رویالز در فینال به 20 ران نیاز داشت اما فقط توانست 12 را به ثمر برساند.

رویالز سومین باخت خود را در هفت مسابقه متحمل شد، اما به لطف کلین شیت بهتر (.844) در صدر جدول باقی ماند.

هارشال پاتل (4-0-32-3) منتخب بولرهای RCB بود در حالی که دیوید ویلی (4-0-26-1) و محمد سراج (4-0-39-1) نیز نقش خود را ایفا کردند.

RCB ضربه سنگینی به RR وارد کرد که سراج یک مدافع را رها کرد تا دفاع خطرناک Jos Buttler را شکست دهد و او را برای دو توپ در اوور اول پاک کرد.

پادیکال با گلزنی مداوم در چند مسابقه اخیر، با زدن یک شش و هفت چهار در طول اینینگ به خشکسالی نیم قرنی پایان داد. ویلی پادیکال را اخراج کرد و ویرات کوهلی صدمین شکار خود را در IPL گرفت.

تنها دو بازیکن، سورش راینا (109 شکار در 205 مسابقه) و کیران پولارد (103 شکار در 189 مسابقه) بیشتر از کوهلی در تاریخ IPL شکار کرده اند.

جیسوال، شریک افتتاحیه پادیکال، ضربات تماشایی را در این بازی انجام داد و RR در امتیاز 47 بر 1 قرار گرفت.

Padikal و Jaiswal هر دو یکی پس از دیگری از بین رفتند و در این مرحله RR نیز نتوانست مرزی پیدا کند و ویلی آن را محکم نگه داشت.

پاتل در اوور چهاردهم وقتی RR را برد و پنجاه سالگی خود را به جیسوال انکار کرد و او یک پرتاب کامل آهسته مستقیم به سمت کوهلی درازا کشید. پاتل دوباره در اوور شانزدهم ضربه زد و سانجو سامسون (22) توسط شهباز احمد از RR گرفتار شد و آنها به 125 برای 4 رسیدند.

شیمران هتمایر تلاش کرد و تنها سه دوش از 9 توپ را به دست آورد تا اینکه پس از ضربه مستقیم فوق العاده سویاش پرابهودسای از روی پوشش اضافی، از میدان خارج شد.

موضع دو پلسیس و ماکسول قبلاً تهدید کرده بود که RCB را به یک مجموع عظیم می‌رساند، قبل از اینکه RR برای محدود کردن آن‌ها به 189 برای 9 پاسخ دهد.

دو پلسیس و ماکسول 115 دوش از 50 توپ در برابر لاکنو سوپر جاینتز و 126 توپ از 61 توپ در مقابل چنای سوپر کینگز انجام دادند.

اما RCB پس از اخراج دو پلسیس که پس از یک پرتاب آزاد درخشان توسط یاشاسوی جیسوال در اوور چهاردهم از زمین خارج شد، با لکنت حرکت کرد. میزبان از 139/2 به 189/9 سقوط کرد و هفت ویکت برای 50 ران در ورزشگاه M Chinaswamy از دست داد.

دو پلسیس با نیم قرن پنجم خود، تنها در هفت مسابقه، مجموع دوش های خود را به 405 رساند – بیشترین تعداد دوش ها تا کنون. در ضربه 39 توپی او هشت چهار و دو شش تا بود.

از سوی دیگر، ماکسول سومین پنج نفر خود را در این IPL به ثمر رساند تا آن را به یک توپ 44 توپی 77 (6x4s، 4x6s) تبدیل کند، اما بقیه خفاش‌بازان RCB سکوی فوق‌العاده‌ای را که با سفارش بالای خود ساخته بودند، هدر دادند. دینش کارتیک (11) تنها گلزن RCB بود که دو رقمی شد.

بولرهای رویالز در 5 اورهای پایانی بسیار تأثیرگذار بودند زیرا آنها با تلاشی منظم به مقابله پرداختند و همچنین دو ران را لمس کردند.

با این حال، هیچ یک از بازیکنان رویالز نتوانستند مکسول یا دو پلسیس را که با سهولت قابل توجهی ضربه می زدند، مشکل سازند.

هر دو خفاش‌کننده در کنار هم قرار گرفتند که RCB توسط ترنت بولت (2/41) از رویالز، که آنها را دو بار در دو اور اول با بولینگ زد، با مشکل مواجه شدند.

بولت زمانی که ویرات کوهلی (0) را در مقابل ویکت‌ها برای اولین موفقیت در اولین توپ بازی، صدمین ویکت IPL کلی او، بولینگ کرد، شروعی عالی به RR داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله