رویارویی بین یاشاسوی جیسوال و فاف دو پلسیس در حالی که راجستان رویالز در بنگلور به رویال چلنجرز می‌پردازد.

زمانی که راجستان رویالز با حریفان بنگلور رویالز که به دنبال اجتناب از هت تریک شکست‌ها هستند، در یک مسابقه IPL در تاریخ رقابت‌های بین‌المللی به مصاف رقبای راجستان رویالز می‌رود، این نوید یک رویارویی بین دو تا از پرکارترین بات‌بازان این نسخه، یاشاسوی جیسوال جوان و کهنه کار فاف دو پلسیس خواهد بود. یکشنبه. جیسوال و دو پلسیس هر دو در فرم درخشان هستند و دو نفر برتر مسابقات هستند.

در حالی که دو پلسیس با 576 دوش از 11 اینینگ، شامل شش دوره پنجاه و بهترین 84، در جدول امتیازدهی پیشتاز است، جیسوال با 575 ران از 12 ضربه، شامل چهار پنجاه و 124 ضربه، دوم است.

باید دید چه کسی در رویارویی پرحجم روز یکشنبه پیروز خواهد شد.

اگر هر دو روز یکشنبه آتش بزنند، این کار برای جمعیت خواهد بود.

RCB همچنین به دنبال این است که از هت تریک شکست ها جلوگیری کند، زیرا در دو بازی اخیر خود از هندی های بمبئی شکست خورده و از دهلی کپیتالز عقب افتاده است.

از سوی دیگر، سلطنتی‌ها با پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز در روز پنجشنبه پس از سه شکست متوالی، به لطف جیسوال 98 توپ 47 و کاپیتان سانجو سامسون با 29 توپ 48 در تعقیب یک توپ ساده، به مسیرهای پیروزی بازگشتند. 150- هدف را اجرا کنید.

اگرچه جاس باتلر در برابر KKR شکست خورد، اما او به همراه جیسوال در صدر فهرست رویالز یک تهدید بزرگ است.

ترتیب میانی RR نیز با حضور جو روت، دهروو جورل و شیمران هتمایر بسیار قوی به نظر می رسد.

در جبهه بولینگ، یوزوندرا چاهال، یوزوندرا چاهال در مقابل KKR درخشید، با ارقام درخشان 4/25، بازیکن سرعتی نیوزیلندی، ترنت بولت در جلو ثابت بود و با دو ویکت در آخرین اور بازگشت.

Sandeep Sharma نیز در اوایل حمایت زیادی از Boult ارائه کرد، در حالی که در راویچاندران اشوین با تجربه، فرنچایز راجستان یک مشتری حیله‌گر دارد که می‌تواند به تنهایی یک مسابقه را در روز خود تغییر دهد.

از سوی دیگر، RCB دو بازی اخیر خود را مقابل دهلی کپیتالز و هندی‌های بمبئی شکست داده است و ناامید خواهد بود که با یک برد جامع، روند را تغییر دهد.

در حالی که Du Plessis در طول مسابقات با خفاش سازگار بوده است، Virat Kohli در تکه‌ها درخشیده است و RCB برای شروع خوب به هر دو خفاش نیاز دارد تا به خوبی شلیک کنند.

گلن ماکسول استرالیایی اخیراً در فرم عالی با خفاش برای RCB بوده است، اما او به دنبال حمایت بیشتر از سوی ماهیپال لومرور، آنوج روات و دینش کارتیک خواهد بود.

محمد سراج هدایت RCB در بخش بولینگ را برعهده داشت و با 15 ویکت در 11 بازی موفق‌ترین بولینگ شد.

اما سراج برای مهار RR به حمایت افرادی مانند جاش هازلوود، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل و ویجیکومار ویشاک نیاز دارد.

سلطنتی ها از برتری در جدول امتیازی برخوردار هستند و همچنین در رده چهارم و RCB در رده ششم قرار دارند.

تیم‌ها: راجستان رویالز: سانجو سامسون (ج)، یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر، شیمران هتمایر، جو روت، دیودوت پادیکال، دهرو جورل، رایان پاراگ، ساندیپ شارما، ترنت بولت، اوبد مک‌کوی، ناودیپ ساینی، کولدیپ سنو، کولدپ راویچاندران آشوین، یوزوندرا چاهال، کی‌اس کاریاپا، جیسون هولدر، دونوان فریرا، کونال راتوره، آدام زامپا، کی‌ام آصف، موروگان آشوین، آکاش واشیش و عبدل پی.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (c)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج روات، آویناش سینگ، مانوج بهنداج، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک (TD)، سیدهارت کاول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرار، گلن محمد سراج، وین پارنل، هارشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، کیدار جادهاو.

شروع مسابقه: 15:30 PTI SSC AM SSC AM AM

موضوعات مطرح شده در این مقاله