روهیت شارما می گوید استرالیا در برابر هند: “هر کجا تیم من را بخواهد” “مبارز است”


او از نقش جدید تستر جدید لذت برد ، اما روهیت شارما آماده است تا در سری آزمایشات منتظر استرالیا که توسط رهبران تیم مورد نیاز است ، در وضعیت خفاش خود انعطاف پذیری نشان دهد. انتظار می رود که در هنگام بازگشت سرپرست ویرات کولی ، کاپیتان ویرات کولی به هند ، پس از آغاز آزمایشات برای تولد اولین فرزندش ، خفاش ارشد نقش مهمی در کنار معاون کاپیتان آژینکا رهانه و چشوار پوجارا داشته باشد. روهیت در مصاحبه اختصاصی با PTI گفت: “من همان چیزی را که به تو گفتم به تو می گویم. من از حضور در هرجایی که تیم من را بخواهد می جنگم خوشحال خواهم شد ، اما نمی دانم آیا آنها نقش من را به عنوان یک بازیکن تغییر می دهند یا نه.”

بوق تجاری

او معتقد است که پس از اتمام قدرت و آموزش در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو ، تا زمانی که استرالیا به استرالیا می رسد ، رهبری تیم نقش او را در ترتیب ضرب و شتم درک می کند. در طول IPL ، وی از ناحیه تاندون زانو آسیب دید.

روهیت گفت: “من اطمینان دارم که بچه هایی که در حال حاضر در استرالیا هستند باید بدانند که چه گزینه هایی هنگام ترک ویرات وجود دارد و چه کسی می تواند بازه ها را باز کند.”

“بتسمن باتجربه” که در 32 تست به طور متوسط ​​46 امتیاز دارد ، افزود: “به محض رسیدن به آنجا ، احتمالاً تصور واضح تری از آنچه اتفاق خواهد افتاد ، خواهم داشت.

“بمبئیکار” ، یکی از بهترین بازیکنان در قلاب و کشش ، پیشنهاد می کند که بازگشت از مسیرهای استرالیا گاهی اوقات به اندازه کارایی عاملی نیست. “ما در مورد رد صحبت می کنیم ، اما به استثنای پرت ، در چند سال اخیر زمینه های دیگر (آدلاید ، MCG ، SCG) ، من فکر نمی کنم چنین بازگشت بزرگی داشته باشد.

وی گفت: “در حال حاضر ، به خصوص در زمان شروع بازی ، من باید به این فکر کنم که در برش بازی نکنم و ضربات را نزنم ، بلکه روی بازی” V “تمرکز کنم و تا حد ممکن آسان تر باشم.” وی در مورد چگونگی حمایت جاش هازلوود ، پت کامینز یا میچل استارک با سوسک جدیدش صحبت کرد.

“با یک توپ جدید که آویزان استارک ، کامینز یا هازلود خواهد بود ، آن را به دست می آورد ، توپ را تاب می دهد و توپ از بین می رود.

“آنها سعی خواهند کرد به توپ جدید فرصت حرکت از هوا یا زمین را بدهند. با توپ جدید ، همه در جهان دوست دارند دراز بکشند و یک توپ گریز عجیب را به اینجا و آنجا بفرستند.

وی توضیح داد: “بنابراین بیشتر لوازم به سمت بیت ها می روند ، نه کوتاه.” وی سپس مثالی از چگونگی بهترین دیگ بخار استرالیا (8 ویکت) ناتان لیون را در آزمون پرت ذکر کرد که تیم میزبان در سری 2018 برنده شد.

“ما در مورد ریباند در مسیرهای استرالیا صحبت می کنیم. اما به من بگویید که در طول سری گذشته چند نفر در انتشار گازهای گلخانه ای ناکام مانده اند؟” وقتی ما در پرت در سالهای 19-2018 بازی کردیم ، این ناتان لیون بود که هشت ویکت از جمله 5 ویکت کسب کرد. اگر بتوانید از قبل شروع کنید ، در استرالیا نیمی از کار انجام می شود. “

برای کسی که با یادداشت درخشان دویست به عنوان چاقو و سپس – دو صد در یک سری از سه دادگاه علیه آفریقای جنوبی شروع به کار کرد ، قالب سنتی چالش های خاص خود را دارد. “این کار دشوار خواهد بود. به طور کلی ، کریکت بین المللی هرگز فرقی نکند ، مهم نیست که از چه قالبی برخوردار باشد. اگر مدت طولانی استعفا داده باشید (از کریکت بین المللی) ، این کار دشوارتر می شود.

روهیت گفت: “بنابراین من روی اصول کریکت توپ قرمز تمرکز خواهم کرد ، و سپس شما می توانید چیزهای دیگر را دوباره پر کنید. اینگونه می خواهم جلو بروم. شما نمی توانید از اسلحه بیرون بیایید و خیلی جلوتر فکر کنید.”

روهیت گفت که پایه های محکم رمز موفقیت در آزمایش کریکت است. وی گفت: “هنگامی كه اصول خود را بدست آوردید ، می توانید آنرا دور بزنید و تكنیك خود را بسازید. از نظر ذهنی ، اینگونه آماده می شوید.”

بالا رفته

وی در طول 13 سال کریکت بین المللی با فراز و نشیب هایی روبرو بوده و تنها درسی که برای وی باقی مانده اعتماد به روند کار است. “از نظر ذهنی آماده هستم و در حرفه ای که مدتها به دلیل مصدومیت و فرم از کار اخراج شده ام ، به اندازه کافی شکست خورده ام.

وی امضا کرد: “برای من ، ترک سه ، شش یا یک ماه واقعاً مهم نیست. برای من روند مهم است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله