روهیت شارما در حالی که CSK Pacer توشار دشپنده به استامپ های MI Skipper تکان می دهد شوکه می شود. نگاه کن

تماشا کنید: روهیت شارما در حالی که CSK پیسر توشار دشپنده راتل MI Skippers Stumps را شوکه کرد

توشار دشپنده روهیت شارما رو میزنه© توییتر

هنگامی که سوپر کینگز چنای در مسابقه IPL 2023 روز شنبه در ورزشگاه وانکهده، ترکیب معروف خود را به میدان رفت، خفاش‌بازان هندی بمبئی شوکه شدند. به جز دو ضرب، هیچ یک از بقیه نتوانستند در دهه 30 گلزنی کنند. پس از شروع سریع روهیت شارما و ایشان کیشان، MI ضربه بزرگی را متحمل شد زمانی که اولی به طور تمیز توسط توشار دشپنده پیسر CSK در اوور چهارم بولد کرد. توپ وارد شد تا دفاع روهیت را بشکند در حالی که توشار در یک جشن تند و تیز سرگرم شد.

تماشا کنید: روهیت شارما در حالی که یک جوان CSK با کنده‌های MI Skipper به صدا در می‌آید

راویندرا جادجا و میچل سانتنر در حالی که هندی‌های بمبئی در روز شنبه در یک بازی لیگ برتر هند به لنگان 157/8 دست یافتند، پنج ویکت مشترک برای رهبری سوپر کینگز چنای به دست آوردند. Jadeja (4-0-20-3) و Santner (4-0-28-2) پیشرفت بمبئی را پس از اینکه میزبان به 61 بر یک در بازی رفتند متوقف کردند. مبارزات آنها در برابر اسپینرهای CSK که غیبت دیپاک چهار را جبران کردند، به پایان رسید.

دریانورد هند و CSK از بهترین حالت خود دور به نظر می رسید و حتی برای تکمیل اولین بازی خود تلاش کرد و پس از آن زمین را در ورزشگاه وانخده ترک کرد.

سکوی افتتاحیه 38 ران بین کاپیتان روهیت شارما (21 توپ از 12 توپ) و ایشان کیشان (32) بهترین همکاری بمبئی بود زیرا سوریاکومار یاداو به مبارزه ادامه داد و گروه ضربتی جوان MI دوباره شکست خورد.

روهیت شش بازی اول بازی را از توشار دشپنده (3-0-31-2) برد، اما بازیکن محلی که برای CSK بازی می کرد، آخرین خنده را گرفت و کاپیتان MI را از تحویل فوق العاده خارج کرد که خط خود را حفظ کرد و سقوط کرد به توپ خاموش و کنده وسط، در حالی که ضربه زن به دنبال بازی در میدویکت بود.

بمبئی با شروعی قوی در موقعیت خوبی برای یک مجموع بزرگ به نظر می رسید اما در عوض در 10 اور به 84/5 سقوط کرد و تنها با 23 ران 24 توپ، 4 ویکت را از دست داد و Jadeja و Santner آسیب رساندند. MI در نهایت با هفت ویکت شکست خورد زیرا CSK به راحتی به هدف رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله