روهیت شارما “ارزش استراحت” را دارد: سونیل گاواسکار حرکتی شبیه ویرات کوهلی را برای MI Skipper پیشنهاد می کند

هندی ها، قهرمان پنج دوره بمبئی هندی ها، روز سه شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست سختی را متحمل شدند و در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد مغلوب گجرات تایتانز شدند. با تعقیب یک هدف بزرگ 208، تیم تحت رهبری روهیت شارما در 20 اور به 9/152 محدود شد و نور احمد (37/3) و رشید خان (27/2) پنج ویکت را بین خود به اشتراک گذاشتند تا GT را رهبری کنند. . پس از سقوط درجه برتر MI، کاپیتان سابق تیم هند، سونیل گاواسکار، پیشنهاد کرد که روهیت، ستاره خفاش، به استراحت نیاز دارد.

روهیت به مدت 2 (8) توسط همتای خود هاردیک در جریان شکست MI در روز سه شنبه اخراج شد. گاواسکار پیشنهاد کرد که روهیت باید بیشتر بر روی فینال آتی جام جهانی تست (WTC) تمرکز کند و افزود که کاپیتان MI “کمی نگران به نظر می رسد”.

من مایلم تغییراتی در ترتیب ضربه زدن ببینم [for Mumbai Indians]. صادقانه بگویم، روهیت نیز ممکن است نیاز داشته باشد مدتی استراحت کند و خود را برای جام جهانی تست آماده نگه دارد. [final]. [He can] دوباره به چند مسابقه گذشته برمی گردیم، اما در حال حاضر، [he should] به نقل از ESPNcricinfo، سونیل گاواسکار در حین گفتگو با استار اسپورت گفت: خودتان یک نفس بکشید.

“او کمی نگران به نظر می رسد. شاید او در این مرحله به WTC فکر می کند [final]گاواسکار گفت: نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم در این مرحله او باید کمی استراحت کند و برای سه یا چهار بازی آخر برگردد تا برای جام جهانی آزمایشی ریتم داشته باشد. [final]”

قابل ذکر است که ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند، سال گذشته پس از توقف بازی با خفاش، از کریکت استراحت کرد.

کهلی در مورد سلامت روان و آنچه در آن لحظه اشتباه شد صحبت کرد.

“من احساس راحتی می کنم. کهلی سال گذشته به استار اسپورت گفت: فقط حجم کاری کریکت نبود، چیزهای دیگری هم در جریان بود که به من کمک کرد وارد آن فضا شوم.

“در آن مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم. من از یک دریچه به چیزها نگاه کردم، شما با اشتیاق بازی می کنید، با قلب زیادی بازی می کنید، اما درک از بیرون می تواند متفاوت باشد و مردم ممکن است ارزش آن را درک نکنند. همینطور” وی افزود.

هند ترکیب خود را برای فینال WTC در برابر استرالیا در روز سه شنبه اعلام کرد، کاپیتان سابق آجینکیا راهانه پس از عملکردهای IPL خود در چنای سوپر کینگز در این فصل از تیم فراخوانده شد.

رهانه، پیشکسوت 82 مسابقه تست، آخرین بار در ژانویه سال گذشته برای هند در طولانی ترین فرمت این بازی به میدان رفت. از آن زمان به دلیل فرم ضعیف او برای انتخاب در نظر گرفته نشد.

ترکیب هند برای فینال WTC مقابل استرالیا: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

بازی سطح بالای هند و استرالیا از 7 تا 11 ژوئن در ورزشگاه Oval لندن برگزار می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله