“روهیت شارما احساس کرد که در حال آمدن است…”: مربی هندی های بمبئی در ضربه 31 ران آرجون تندولکار

مارک بوچر سرمربی هندی های بمبئی ابراز تاسف کرد که تیمش به کینگز پنجاب اجازه داده بود در پنج اور آخر اولین اینینگ خود فرار کنند، که طی آن 96 ران اضافه کردند تا مجموع خود را به 214 برسانند. در پاسخ، سرخپوستان بمبئی بولد شدند علیرغم اینکه کامرون گرین (67 توپ از 43 توپ)، سوریاکومار یداو (57 بر 26) و کاپیتان روهیت شارما (44 بر 27) ضربه های خوبی را در روز شنبه در ورزشگاه Wankhede انجام دادند، 13 ران در بازی خارج شدند.

“فکر می‌کردم بازی در تعادل است. سوریا یک ویکت بزرگ داشت، چند اینچ بالاتر یا پایین‌تر، و احتمالاً تا مرز می‌رفت. او در پایان اعصاب خود را حفظ کرد، خیلی آفرین به او. ما کتک زدیم. خوب، اما آنها (PBKS) واقعاً دوندگی های زیادی داشتند، که ناامیدکننده است زیرا ما نیم درصد از بازی را کنترل کردیم. ما اجازه دادیم در پایان بولینگ (اینینگ) ما از بین برود.” بوچر پس از چهار بازی آرشدیپ سینگ به رسانه ها گفت: برنده ویکت برای PBKS.

“برای سوریا خوب بود که چند دوید. روشی که او این کار را انجام می دهد همیشه دیدنی به نظر می رسد. فرم چیز خنده داری است، گاهی اوقات شما آن را با اعداد قضاوت می کنید. او خیلی خوب توپ را به تور می زد. این فقط یک موضوع بود. قبل از اینکه به دویدن تبدیل شود، او گفت.

بوچر گفت وقتی یک تیم در پنج اور آخر 100 دوش بیشتر را واگذار می کند ناامید کننده است و گفت این تنها دلیلی بود که سرخپوستان بمبئی شنبه شب شکست خوردند.

ما تا اوور پانزدهم کنترل را در دست داشتیم و سپس آنها 96 دوش در پنج اور (اور) آخر داشتند. این خیلی خوب است. ما اشتباه کردیم و این ناامید کننده است زیرا برتری داشتیم و وقتی باختیم، به طرز باورنکردنی باختیم. بزرگ ما می‌توانیم نشان دهیم که چرا شکست خوردیم.” این بازیکن آفریقای جنوبی از آرجون تندولکار حمایت کرد که در پانزدهمین اوور مسابقات PBKS 31 ران به ثمر رساند.

فکر می‌کنم روهیت، که یک کریکت‌باز بسیار با تجربه است، احساس می‌کرد که آرجون را در اورهای 14-15 خواهد کشت. این بهترین بازی در آن مرحله از بازی بود. گاهی اوقات آنها (تصمیمات) نتیجه می دهند و گاهی اوقات نه. متأسفانه آنطور که می‌خواست پیش نمی‌رفت و نگاه کردن به گذشته گاهی اوقات مسابقات کار نمی‌کند و این فقط ماهیت کریکت T20 است.»

برای او (آرجون) کاسه زنی در وانخده که شرایط ضربه زدن در آن خوب بود، دشوار خواهد بود. او ممکن است یک یا دو (تحویل) اشتباه کرده باشد، ممکن است فشار را احساس کرده باشد، اما زندگی خواهد کرد و از آن درس خواهد گرفت. این آخر دنیا نیست؛ این روزهای اولیه نیست، بلکه اواسط لیگ IPL است و امیدوارم او قوی تر بازگردد. او از حمایت کامل کادر پشتیبانی و بازیکنان برخوردار است تا تلاش کنند تا هر چه سریعتر این مشکل را پشت سر بگذارند.”

مربی MI گفت که از بازگشت جوفرا آرچر خوشحال است. “جف با سرعت خوبی بازی کرد، او می‌خواست چند نفر از یورک‌ها را کاسه کند، اما ویکت برای ضربه زدن خوب بود. برای اولین سفرش (پس از یک استراحت کوتاه) او را می‌بریم. امیدوارم فردا دردی احساس نکند.” گفت.

جیتش شارما، ویکت بان و بت بان پنجاب کینگز گفت که تیمش از این واقعیت آگاه است که ترکیب طولانی MI یک تهدید محسوب می شود، علیرغم اینکه آرشدیپ سینگ (4/29) ضربه ای حیاتی برای خلاص شدن از شر سوریاکومار زد.

هر ویکت در کریکت T20 بسیار مهم است. ویکت روهیت شارما تعیین کننده بود، ویکت ایشان کیشان هم همینطور. ویکت سوریا نیز در آن نقطه بسیار مهم بود، اما ما تیم دیوید و ترکیب و بالشتک یک ضربه اضافی را به عنوان یک بازیکن افکت می‌شناختیم، آنها می‌توانستند تمام کار را انجام دهند. پس از خروج سوریا نمی‌توانستیم راضی باشیم یا آرام باشیم.»

جیتش افزود که کاپیتان معمولی PBKS، Shikhar Dhawan در آستانه بازگشت است. او گفت: “شیخار بهی تقریباً آنجاست، فکر می کنم به زودی می توانیم او را ببینیم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله