روهان گاواسکار به دلیل کامنت‌های “بیهوده” در مورد یاش دیال پس از زدن 5 سیکس از رینکو سینگ به شدت انتقاد کرد.

تمام دنیای کریکت از پیروزی رینکو سینگ در برابر گجرات تایتانز (GT) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه هیجان‌زده هستند. زدن 5 شش ضربه متوالی کار بدی نیست، چه رسد به انجام آن در تعقیب و گریز وقتی که برای آن 5 توپ 28 دوش لازم است. در حالی که انجمن کریکت کلاه خود را به روی رینکو سینگ برمی‌داشت، روهان گاواسکد، بازیکن سابق کریکت هندی به دلیل اظهارنظرهای خود علیه یاش دیال، بازیکن سابق کریکت در رسانه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

گاواسکار جوان که در طول مسابقه نظر می داد، یاش پیسر گجرات را به خاطر بولینگ “آشغال” خود سرزنش کرد. گاواسکار تمرکز را از مارکت و کاری که با خفاش در روز یکشنبه انجام داد را گرفت و اشاره کرد که بولینگ ضعیف پیسر بود که به خفاش‌بازان KKR اجازه داد چنین دزدی را انجام دهند.

“به همین دلیل است که می گویم این یک بازی بولر است. او زباله های کامل را آنجا می زد، اما ما در مورد رینکا سینگ و اینکه چقدر خوب ضربه می زند صحبت می کردیم. ما دیروز می گفتیم که وقتی او ضربه می زند، توپ یا با نرخ ضربه 120، شما از او انتقاد می کنید. یک توپ انداز 31 را می گیرد و شما می گویید این رینکو سینگ است – او تشویق می شود. و به همین دلیل است که من مدام می گویم که این یک بازی بولر است.”

طرفداران که تحت تأثیر نظرات روهان قرار نگرفتند، او را در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار دادند. در اینجا برخی از واکنش ها وجود دارد:

در پایان بازی، نیتیش رانا، کاپیتان KKR اعتراف کرد که تیمش شانس برد “یک در 100” دارد.

“ما کمی ایمان داشتیم. رینکو سال گذشته کاری مشابه انجام داد، اگرچه در آن مسابقه پیروز نشدیم. زمانی که بازی ششم دوم بولینگ انجام شد، بیشتر به این باور رسیدیم زیرا یاش دیال آنقدرها خوب عمل نمی کرد. به عنوان کاپیتان، این مهم این است که ایمان داشته باشیم، اما احتمال وقوع چنین چیزی 1 در 100 است.”

اعتبار به رینکو سینگ می رسد. دو امتیازی که در این بازی گرفتیم به لطف اوست. مردم از من می‌پرسیدند که چرا رینکو سینگ نقش بزرگ‌تری ندارد اما همیشه نقش کوچکی دارد. من می خواهم به آن روزنامه نگاران بگویم که این نقش دوم است، تصور کنید با نقش اول چه می تواند بکند. او در بازی گذشته نقش متفاوتی داشت و این کار را به خوبی انجام داد. راستش را بخواهید، اگر کتک می زدم و به 30 مورد نیاز داشتم، فکر ایمان وجود داشت، اما در اعماق وجود شما می دانید که چه توانایی هایی دارید. من هیچ حرفی برای او ندارم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله