“روند داوری” نیوکاسل یونایتد در برابر لیگ برتر پس از تصاحب ناموفق


نیوکاسل تایید کرد که آنها در مورد اختلاف قانونی با لیگ برتر بر سر تصاحب ناموفق این باشگاه هستند. این کنسرسیوم ، که شامل صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی ، شرکای PCP Capital ، آماندا استیولی و برادران روبی است ، پس از مدت ها انتظار برای تایید قرارداد لیگ برتر ، پیشنهاد خود را برای نیوکاسل به مبلغ 350 میلیون پوند (460 میلیون دلار) پس گرفت. .

بوق تجاری

مالک نیوکاسل ، مایک اشلی گفته است که به دلیل سقوط با وکلا مشورت خواهد کرد و باشگاه او در پاسخ به “نشت” لیگ برتر در روز پنجشنبه پرونده قضایی را آغاز کرد.

در این بیانیه آمده است: “این باشگاه می فهمد كه هوادارانش بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت و بنابراین معتقد است كه با توجه به اطلاعات افشا شده توسط EPL ، چاره ای جز پاسخ دادن و به روز كردن هوادارانش در پاسخ ندارد.”

“این باشگاه در مورد ماده داوری توضیحی نمی دهد ، اما می تواند تأیید کند که مراحل داوری را علیه EPL آغاز کرده است.

“مشخص نیست که با توجه به رویکرد EPL و وکلای آن ، پرنده و پرنده ، چه زمانی این مراحل حل می شود. با این حال ، باشگاه همچنان به تمام تلاش خود برای دستیابی به یک بررسی منصفانه ، کامل و به موقع ادعای خود ادامه خواهد داد.”

اشلی که از سال 2007 مالک نیوکاسل است ، سال ها در تلاش بود این باشگاه را بفروشد.

این بار استولی ، که در تلاش قبلی برای بستن معامله ناکام بود ، از دستیابی به موفقیت اطمینان دارد.

اما او و همکاران او به طور فزاینده نا امید به عنوان امید یک نتیجه گیری سریع را نقش برآب شد هنگامی که یک آزمون برتر صاحبان لیگ و مدیران به نظر می رسید برای اثبات مانع غیر قابل عبور.

این کنسرسیوم اصرار داشت که همه پاسخهای خواسته شده را داده است ، هرچند نه برای رضایت هیئت حاکمه ، که به دنبال وضوح در رابطه بین املاک و دولت عربستان سعودی در میان اختلافات در مورد دزدی دریایی تلویزیون است ، اما هرگز به طور رسمی درخواست را رد نکرد.

بالا رفته

عفو بین الملل نیز اعتراض خود را نسبت به حقوق بشر در خاورمیانه ابراز داشته و آن را به استفاده از نیوکاسل برای “شستشوی ورزش” متهم کرده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از کانال صنفی تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله