رقص هماهنگ طرفداران چنای سوپر کینگز با تشویق‌کننده‌های IPL در فضای مجازی پخش می‌شود. نگاه کن

تماشا کنید: رقص هماهنگ طرفداران Chennai Super Kings با تشویق‌کننده‌های IPL در فضای مجازی پخش می‌شود

طرفداران CSK به طور هماهنگ با تشویق کننده های IPL می رقصند.© توییتر

از بین 10 فرنچایز لیگ برتر هند (IPL)، طرفداران چنای سوپر کینگز (CSK) جزو پرشورترین طرفداران هستند. تیم آنها چهار بار قهرمان لیگ برتر هند شده است و عشق آنها به تیم تحت رهبری MS Dhoni بی پایان است. هواداران CSK اغلب از ورزشگاه دیدن می کنند تا تمرینات تیم خود را در استادیوم MA Chidambaram ببینند. آنها همچنین چندین باشگاه هواداران دارند و اغلب با هم به مسابقات خارج از خانه CSK سفر می کنند. مدیریت تیم CSK نیز از این موضوع آگاه است و گاهی اوقات سفرهای خود را نیز ترتیب می دهند. در ویدیوی اخیر، یکی از طرفداران CSK با مهارت‌های رقصیدن خود تحت تأثیر قرار گرفت و در جریان مسابقه IPL 2023 کاملاً با تشویق‌کننده‌های IPL هماهنگ شد.

تماشا کنید: رقص هماهنگ هواداران CSK با تشویق کننده ها در فضای مجازی پخش می شود

«تب خداحافظی» واقعاً در این فصل هواداران لیگ برتر هند (IPL) را در برگرفته است و مردم هرجا که MS Dhoni برای بازی می‌رفت با لباس زرد ظاهر می‌شوند. چه دهلی نو و چه کلکته، ورزشگاه ها با رنگ زرد رنگ شده بودند و هواداران انتظار داشتند این آخرین فصل به عنوان بازیکن کاپیتان چنای سوپر کینگز باشد. حتی از استفن فلمینگ، مربی CSK نیز پرسیده شد که آیا از برنامه‌های دونی فراتر از این فصل اطلاع دارد یا خیر. با این حال، نیوزیلندی از دادن پاسخ “بله” یا “خیر” امتناع کرد و نشان داد که “تالا” هنوز چیزی را فاش نکرده است.

فلمینگ در پاسخ به سوالی درباره آینده کاپیتان CSK در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل پنجاب کینگز در روز یکشنبه، گفت: “Dhoni در فصل گذشته چیزی نشان نداد.”

فلمینگ پس از بازی PBKS در گفتگو با رسانه ها، پس از باخت چهار ویکت مقابل پنجاب کینگز در بازی IPL خود، به دنبال دفاع از بازیکنان این تیم بود و گفت که افرادی مانند توشار دشپنده و آکاش سینگ کار بسیار خوبی انجام می دهند.

“در واقع نه. پسرها خوب کار کردند. اعتبار به (توشار) دسفند، آکاش سینگ… آنها حمله را هدایت می کنند، کار سختی. فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله