رتبه بندی ICC T20I: KL Rahul در جمع سه تیم برتر قرار گرفت ، ویرات کولی یک مقام کسب کرد


ناو هندی ویرات کولی و خفاش KL Rahul به لطف عملکرد فوق العاده ای که در سری 3 مسابقه T20I که اخیراً انجام شده مقابل استرالیا انجام شده ، در آخرین رده بندی ICC T20I به نقطه صعود کرده اند. کوهلی که روز سه شنبه 25 ام هلال خود را در سومین و آخرین T20I در زمین کریکت در سیدنی شکست ، به جایگاه 8 رسید ، حضرتولو زازایی ، کشتی گیر افغان را تحت الشعاع خود قرار داد. این کاپیتان هندی 134 دوش در سری T20I که به تازگی تکمیل شده است به ثمر رساند و در پیروزی هند در بازی دوم در سیدنی نقشی اساسی ایفا کرد.

بوق تجاری

در همین حال ، راهول جایگزین کاپیتان استرالیایی آرون فینچ شد و سوم شد. بتسمن دست راست در اولین T20I در کانبرا نیم قرن شکست.

دیوید مالان انگلیسی و کاپیتان باکی اعظم از پاکستان به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در لیست بولینگ ، آدام زامپا ، چرخنده استرالیایی که در سری T20I سه ویکت گرفت ، وارد پنج تیم برتر شد و اکنون در مکان چهارم قرار دارد.

کریس جردن کریس جوردن وارد ده نفره شد و ادیل رشید چرخنده مقام سوم را به دست آورد.

فرم درخشان کوهلی همچنین رکوردی برابر در بیشتر نیم قرن در کوتاه ترین قالب بازی سه شنبه برای او به ارمغان آورد.

کاپیتان هندی وقتی به نیمه 25 سوم و آخرین T20I رسید ، مقابل استرالیا به یک موفقیت دست یافت. کوهلی برابر است با روهیت شارما ، که پنجاه سال دارد در T20I ، زیرا هر دو 25 ساله هستند. در حالی که کاپیتان در 79 امین ظهور خود به یک نقطه عطف رسید ، روهیت 100 فروند زمان برد تا 25 امین کار خود را بشکند.

روز سه شنبه ، نیم قرن کهلی بیهوده گذشت زیرا استرالیا در سومین T20I 12 بار بر هند پیروز شد. در حالی که هند پس از برنده شدن در دو بازی اول ، در سه مسابقه سری T20I برنده شده است ، استرالیا برای جلوگیری از سفیدکاری ، برنده دوم شد.

بالا رفته

اکنون هند از 17 دسامبر در یک سری تست چهار مسابقه ای برابر استرالیا شاخ ها را تعمیر خواهد کرد. اولین مسابقه روز و شب خواهد بود و کهلی پس از اولین آزمایش به خانه خواهد رفت ، زیرا از طرف BCCI به او مرخصی پدری داده شد.

در دسترس بودن روهیت برای سری Test نیز مشخص نیست ، زیرا شایستگی وی در 11 دسامبر در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو بررسی می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله