راوی شاستری تیم ملی هند را برای فینال WTC در برابر استرالیا انتخاب می کند که شامل این ستاره CSK نیز می شود

سرمربی اسبق هند، راوی شاستری، ترکیب تیم خود را برای تیم تحت رهبری روهیت شارما در آستانه مسابقات جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا که از 7 ژوئن در Oval لندن آغاز می شود، انتخاب کرده است. شاستری که مربی هند به فینال WTC در سال 2021 بوده است، آجینکیا راهانه را در یازده احتمالی خود انتخاب کرده است و در عین حال اذعان دارد که غیبت جاسپریت بومرا به شانس هند در این بازی لطمه خواهد زد. رهانه در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) فوق العاده به نظر می رسد و پس از مصدومیت شریاس ایر به تیم فراخوانده شده است.

روشی که او توپ را زمان بندی می کند، روشی که او به T20 از منظری متفاوت نگاه می کند. او به تعداد دوش ها نگاه نمی کند، او به تعداد توپ هایی که در مقابل آن توپ می زند نگاه می کند. نرخ ضربه با آن چقدر است. شستری به ICC Review گفت: تعداد توپ هایی که او بازی کرده است و این خوب است و این خبر خوبی است.

شاستری با برجسته کردن عملکرد خود در تورنمنت داخلی و همچنین در IPL، پیشنهاد کرد که رهانه جایگاه خود را در این تیم به دست آورده است.

او افزود: “این فقط نشان می دهد (چه اتفاقی می افتد) زمانی که شما از مرحله بازی عبور می کنید؛ به کریکت داخلی باز می گردید. او جایگاه خود را در این جام جهانی به دست آورده است.”

شاستری افزود در حالی که مصدومیت بومراح یک شکست بزرگ برای هند است، او به بازیکنان انتخاب شده برای فینال ایمان کامل دارد.

او افزود: هند دفعه قبل در انگلیس خیلی خوب عمل کرد زیرا شما بومراء، شامی، شردال تاکور و محمد سراج را داشتید.

راوی شاستری هند یازدهم را پیش بینی کرد

روهیت شارما (c)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، راویندرا جادجا، کی‌اس بهارات (دوت)، شاردول تاکور، راویچاندران اشوین، محمد شامی، محمد سراج.

موضوعات مطرح شده در این مقاله