راوی شاستری به ویرات کهلی در میان انتقاد از نرخ اعتصاب، «وقتی شروع می‌کنید، سرعت خود را تغییر ندهید»

مربی سابق هند، راوی شاستری، روز دوشنبه به ویرات کوهلی توصیه کرد که سرعت اینینگ های خود را پس از بازی بازکن کاهش ندهد، زیرا رویکرد ثابت او در “عمق در خفاش” بحث هایی را برانگیخت که آیا این سبک از ضربه زدن برای کریکت T20 مناسب است یا خیر. رویکرد کوهلی پس از اینکه شنبه شب در ورزشگاه فراز شاه کوتلا در یک بازی باخت مقابل دهلی کپیتالز، 55 توپ از 46 توپ زد، زیر سوال رفت. این ششمین امتیاز بالای 50 او در فصل بود، اما سرعت بازی های او احتمالاً 20 ران دیگر برای تیم تمام شد.

شاستری در پاسخ به این سوال که آیا کوهلی یک RCB عمیقاً ناکارآمد را مجبور به بازی می کند، به ESPNcricinfo گفت که فوق ستاره هندی نباید نگران فرم سایر batsmen ها باشد.

هنگامی که به سرعت عمل کردید، تغییر نکنید، نگران دیگران نباشید. این پیام من به ویرات خواهد بود. بگذار کارشان را بکنند. در یک بازی T20، شما به تعداد زیادی batsmen نیاز ندارید. اگر گرم هستید، ادامه دهید. نمونه بارز آن فیل سالت بود. شما او را در حال ضربت خوردن دیدید. وقتی وارد شیار شد، رهایش نکرد.

“این فشار را از روی سایر batsmen ها برداشت. اتفاقاً حتی آنها بدون توجه به اینکه مارش یا روسف بود با چکش می زدند. بنابراین از دیدگاه ویرات می توانست چنین باشد. هنگامی که او شروع به کار کرد، سرعت خود را تغییر ندهید، سعی کنید و بالا ببرید.”

تام مودی، بازیکن سابق کریکت استرالیایی معتقد است که با معرفی «اینفلوئنسر»، بازی واقعاً از آن سبک (دیپ خفاش) به سمت کریکت رفته است.

“به همین دلیل است که ما می بینیم که تعداد زیادی از آنها به 200+ می رسد. چنین نقشی وجود ندارد. همه ما قطعاً باید با 150+ به اینجا برویم زیرا راحتی در عمق را داریم.” .

کوهلی پس از 44 توپ 61 خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز، از سبک ضربه زدن خود دفاع کرد و گفت که نقش برتری مهم است.

افراد زیادی هستند که چون خودشان در چنین موقعیتی نبوده‌اند، نگاه متفاوتی به بازی دارند.

“به یکباره، وقتی بازی قدرت به پایان می رسد، آنها مانند “اوه، آنها شروع به چرخاندن اعتصاب کردند.” اگر هیچ ویکتی را در پاورپلی از دست ندهید، معمولا بهترین بازیکن به کاسه می‌رود، سعی می‌کنید در دو اور اول در مقابل او چه کاری انجام دهید، بنابراین می‌توانید در دو اور آخر آن امتیازات بزرگی کسب کنید. پسر و سپس بقیه اینینگ‌ها بسیار آسان‌تر می‌شوند.”، او گفت.

شاستری در مورد روهیت شارما، کاپیتان هند و هندی‌های بمبئی، گفت که عدم دویدن بر وضعیت کاپیتانی او نیز تأثیر می‌گذارد.

روهیت تاکنون توانسته در 10 اینینگ تنها 184 دوش به ثمر برساند.

وقتی شروع به گرفتن یک وصله بنفش می کنید که در آن دویدن ها را به ثمر می رسانید، کار کاپیتان بسیار آسان تر می شود، زبان بدن در زمین تغییر می کند، انرژی در زمین با زمانی که شما دونده نمی شوید متفاوت است. شاستری گفت، هر کسی که هستید، می توانید بروید.

«این جایی است که به عنوان کاپیتان، مهم‌تر است که بازی‌های شما وارد بازی شود. اکنون به دلیل مرحله حرفه ای او، نوع تیمی که دارند سخت تر است.

“همان تیم می تواند یک یا دو سال دیگر تیم بزرگی شود، به محض اینکه شروع به جمع شدن کنند. اما وظیفه کاپیتان این است که ترکیب را به درستی انجام دهد.”

سرمربی سابق هند گفت که چالش های روهیت به عنوان یک رهبر با توجه به تیم ضعیف تری که در اختیار دارد در مقایسه با تیم قهرمان بمبئی سال گذشته می تواند دو برابر شود.

منابعی که دو یا سه سال پیش در اختیار داشتید کاملاً یکسان نیستند. چالش ها به عنوان کاپیتان می تواند برای او دو چندان شود. حجم کار به عنوان کاپیتان در مقایسه با دو سال پیش که اوضاع خوب بود، دو برابر می شد – برو بیرون و کار را انجام بده.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله