راوی شاستری به طرز درخشانی توضیح می دهد که چگونه MS Dhoni CSK را در سال 2023 به یک نیروگاه تبدیل کرد

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni و Ravi Shastri© توییتر

چنای سوپر کینگز MS Dhoni با 13 امتیاز از 11 بازی به خوبی در جدول امتیازات IPL 2023 در رده دوم قرار دارد. اگرچه آنها دو بازی از چهار بازی اخیر خود را باخته اند و یک بازی حذف شده است، تیم دونی همچنان یک پله بالاتر از بقیه است و اکثر تیم ها با 10 امتیاز به همان تعداد یا یک بازی کمتر از CSK انجام داده اند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این می تواند آخرین IPL دونی 41 ساله باشد، اگرچه او هنوز به طور رسمی آن را تایید نکرده است.

با توجه به شانس CSK برای قوی جلوه دادن بازی های پلی آف، راوی شاستری، مربی سابق هند، دلایل خطرناک به نظر رسیدن قهرمانان چهار دوره و “عامل دونی” را تحلیل کرد.

او (Dhoni) در ساخت ترکیب ها استاد است. این شهودی است. این یک تفاهم است. او احتمالاً به دنبال مردی است که ممکن است در سال 2022 خوب نباشد، اما آینده نگری دارد که باور کند در سال 2023 بسیار خوب خواهد بود، که به او اعتماد به نفس در سال 2022 می دهد تا بتواند از پس کارها برآید. فکر کردن به آینده او این کار را با تعداد کمی از بازیکنان انجام می داد. من تعجب نخواهم کرد. من در آن ترکیب نیستم. من نمی دانم.» راوی شستری گفت ESPNCricinfo.

اما او مطمئناً اینگونه فکر می کند. اگر الان از آن طرف به قضیه نگاه کنید، تقریباً مطمئناً آنها به پلی آف خواهند رسید و وقتی نوبت به پلی آف می رسد بسیار خطرناک به نظر می رسند، دو بازی در چنای، آنها تیمی هستند که می توانند مسافت را طی کنند. چون از قبل تصمیم گرفته شده اگر حیله‌ای باشد به خاطر مصدومیت است. در غیر این صورت همه کارها را درست انجام دادند.»

در حالی که تیم او در IPL 2023 عملکرد خوبی دارد، سورش راینا، هم تیمی سابق دونی در هند و CSK، آنچه را که “تالا” در مورد بازنشستگی خود به او گفته بود، فاش کرد. راینا در صحبت در JioCinema به نقل از Indian Express، آنچه را که ویکت‌باز کهنه‌کار در دیدار اخیرشان در فصل جاری IPL به او گفت، فاش کرد. “جایزه اصلی jeetke ek sal aur khelunga(پس از کسب جام، یک سال دیگر بازی خواهم کرد).

موضوعات مطرح شده در این مقاله