راوی شاستری اذعان می‌کند که انتظار می‌رفت وقتی روهیت شارما مجروح شد، ویرات کوهلی رهبری هند را بر عهده بگیرد

خروج ناتمام Virat Kohli به عنوان کاپیتان هند از هر سه فرمت بازی مانند یک داستان جدایی بد به نظر می رسید. در حالی که دنیای کریکت هنوز در تلاش است تا بفهمد بین بهترین سردار آزمون هند تا به امروز و هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) چه اتفاقی افتاده است، کسانی هستند که هنوز در تعجب هستند که آیا فرصتی برای کوهلی برای بازگشت به عنوان کاپیتان هند وجود دارد یا خیر. یکی آخرین مسابقه در حالی که بازگشت او به عنوان کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، حتی به صورت موقت، دلیلی برای تشویق هواداران ایجاد کرده است، سرمربی سابق هند، راوی شاستری اعتراف کرد که انتظار داشت کوهلی در زمانی که روهیت به تعویق افتاد، او را هدایت کند. بازی مقابل انگلیس در بیرمنگام

با محرومیت روهیت به دلیل کووید-19، این جاسپریت بومراه بود که تیم هند را برای تست پنجم به تعویق افتاد در برابر مردان بن استوکس هدایت کرد. کوهلی چهار تست اول این سری را رهبری کرد. اما ویرات حتی در مسابقه انفرادی با وجود غیبت روهیت، بازگشتی نداشت. شستری گفت اگر در آن مسابقه سرمربی بود از کهلی می خواست هدایت کند.

“من فکر می کردم که او (کهلی) طرف را هدایت می کند. پس از مجروح شدن روهیت (گزارش مثبت کووید-19) فکر کردم از او سؤال می شود. اگر هنوز آنجا بودم، این کار را می کردم. من مطمئن هستم که راهول ممکن است همین کار را کرده باشد. نمی‌دانم، من با او صحبت نکرده‌ام، اما به هیئت مدیره پیشنهاد می‌کنم که عادلانه است که او در راس کار باشد زیرا او بخشی از تیمی بود که این سری را 2-1 رهبری کرد. شاستری به ESPNCricinfo گفت: بهترین بازیکنان.

شاستری در پاسخ به این سوال که آیا تردید در رهبری کشور مانع از قبول باتوم در مسابقه مذکور می شد یا خیر، شاستری این پیشنهاد را کنار گذاشت.

“به هیچ وجه. این یک افتخار است که کشورت را رهبری کنی. شما باید در این شرایط همه چیز خود را بدهید. کاپیتان همیشگی شما مصدوم است، او عضوی از تیم نیست، بنابراین ببینید چه چیزی در خطر است، شکست دادن انگلیس در انگلیس، 2 – On 1… چند تیم در یک سال خارج از کشور انگلیس و استرالیا را شکست داده اند؟ شستری در ادامه گفت.

آیا کوهلی می تواند به عقب برگردد و دوباره هند را رهبری کند، شاید در فینال جام جهانی آزمون امسال؟ شستری رویاهای خود را می بیند و میلیون ها طرفدار نیز همینطور.

موضوعات مطرح شده در این مقاله