راویندرا جادجا توییتی را لایک می‌کند که می‌گوید ستاره CSK “بسیار آسیب دیده است”. آغاز حدس و گمان

راویندرا جادجا فصل سختی را با چنای سوپر کینگز در لیگ برتر هند (IPL) 2022 پشت سر گذاشت و این بازیکن همه کاره در اواسط فصل از سمت کاپیتان کنار رفت. او حتی با فرمش هم مشکل داشت. با این حال، همه چیز در این فصل بهتر پیش رفت و او عملکردی برد در برابر دهلی کپیتالز داشت تا شانس تیمش برای صعود به پلی آف را افزایش دهد. در حالی که عملکرد او در زمین مورد تمجید طرفداران و کارشناسان قرار گرفته است، فعالیت اخیر او در شبکه های اجتماعی گمانه زنی ها را برانگیخته است.

جادجا توییتی را که به یکی از کامنت‌های بعد از بازی مرتبط بود، لایک کرد و گفت: «جادو این را با لبخند می‌گوید اما با درد زیادی درونش… به من اعتماد کنید (آره) این یک مصدومیت است! تصور کنید تماشاگران تیم شما را تشویق نمی کنند و منتظر ویکت شما هستند! حتی بعد از بردن لیدر مسابقه 3 هنوز هم از شما انتقاد می کند! @imjadeja تو شاهزاده @ChennaiIPL هستی”

pjc0upvo

یکی از کاربران توییتر به نام دکتر راجکومار این خط را هنگام بازنشر پستی به نقل از جادجا نوشت: «وقتی زودتر به خفاش بیایم، همه ماهی ماهی می‌خوانند و دعا می‌کنند تا ام اس دونی را ببینند، همه منتظر بیرون آمدن من هستند (خنده) “.

پس از پیروزی CSK مقابل دهلی کپیتالز در روز چهارشنبه، از Jadeja در مورد ضربه زدن به شماره 7 پیش از Dhoni سوال شد و او پاسخ خنده‌داری داد. Jadeja گفت که از موقعیت خود راضی است و اگر او بالاتر می زد، مردم برای او دعا می کردند که بیرون بیاید تا Dhoni بتواند خفاش کند.

من مدام آواز ماهی بای را می شنوم. اگر بالاتر بزنم، جمعیت منتظر خواهند بود تا من بیرون بیایم. تا زمانی که تیم پیروز می شود، خوشحالم.»

یکی از کاربران توییتر توییتی در رابطه با اظهارات خود منتشر کرد که توسط Jadeja از حساب کاربری خود لایک شد.

جود این را با لبخند می گوید، اما با درد زیادی از درون… باور کنید آسیب است! تصور کنید تماشاگران تیم شما در حالی که منتظر ویکت شما هستند، شما را تشویق نمی کنند! آنها حتی بعد از بردن سه نفر برتر همچنان از شما انتقاد می کنند!» توییت را بخوانید

Jadeja تاکنون در IPL 2023 با 16 ویکت برای CSK درخشان بوده است. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی گفتند که این می تواند مربوط به دوران او در CSK باشد. با این حال هیچ واکنش رسمی در این زمینه وجود نداشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله