راویندرا جادجا با یک توپ خوب برای رسیدن به نقطه عطف، سانجو سامسون را برای 0 ضربه سر می زند، ام اس دهنی تحسین می کند. نگاه کن

MS Dhoni در حالی که راویندرا جادجا پوست سر سانجو سامسون را می گیرد کف می زند© BCCI/IPL

در یک مسابقه ولتاژ بالا در لیگ برتر هند (IPL) 2023، چنای سوپر کینگز راجستان رویالز را به 175/8 در 20 اور محدود کرد، علیرغم گذشت نیم قرن از جاس باتلر. در ابتدا، RR به رهبری سانجو سامسون به نظر می رسید که آنها در یک مرحله هستند زیرا در هشت اور به امتیاز 86/1 رسیدند و به نظر می رسید برای یک مجموع بزرگ آماده باشند. وارد Ravindra Jadeja شوید. جادجا تنها در اوور دوم خود، روی سومین توپ اوور نهم، دیودوت پادیکال (38) را اسکالپ کرد. برای چسباندن RR بیشتر به عقب، Jadeja، کاپیتان RR، سانجو سامسون، اردک را روی توپ پنجم تمیز کرد. اگر معین علی روی آخرین توپ اوور راویچندران اشوین را رها نمی کرد، او یک ویکت دیگر در آن اوور می گرفت.

توپ که به سامسون برخورد کرد، دریفت شد، تنظیم شد و از زمین خارج شد. با ویکت، Jadeja اولین بازیکن هندی شد که 200 ویکت گرفت و 2000 ران در IPL به ثمر رساند.

تماشا کنید: دونی تایید می‌کند که جادجا با یک توپ عالی به سامسون ضربه می‌زند

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، جاس باتلر 52 توپ از 36 توپ را به ثمر رساند، زیرا راجستان رویالز امتیاز رقابتی 175 برای 8 را در برابر چنای سوپر کینگز در یک مسابقه IPL در چنای در روز چهارشنبه به ثبت رساند. باتلر سه شش شش و چهار زد تا 77 برای ویکت دوم با Devdut Padikal (38 توپ از 26 توپ) اضافه شود.

راویچاندران اشوین (30 توپ از 22 توپ) و شیمران هتمایر (30 توپ از 18 توپ) نیز کمک های ارزشمندی کردند.

راویندرا جادجا (2/21) بهترین گل را برای CSK به ثمر رساند، در حالی که آکاش سینگ اولین و توشار دشپنده، جوان، هر کدام دو ویکت را به دست آوردند.

امتیازات کوتاه: راجستان رویالز 175 برای 8 در 20 اور (جوس باتلر 52، دیودوت پادیکال 38؛ راویندرا جادجا 2/21) مقابل CSK.

با ورودی های PTi

موضوعات مطرح شده در این مقاله