راه حل خنده دار هاربهاجان سینگ برای مصیبت های تیم دهلی پایتخت; این ستاره بازنشسته را بازی کنید

عکس فایل هاربهاجان سینگ.© YouTube

اعتقاد بر این است که هاربهاجان سینگ، ستاره سابق تیم هند، در بازی تیم لیگ برتر هند، دهلی کپیتالز، که روز دوشنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی مقابل سان رایزرز حیدرآباد شکست خورده بود، حسابی به میدان رفت. در آن بازی، دی سی پنج ویکت اول را برای 62 ران از دست داد، قبل از اینکه آکسار پاتل و مانیش پاندی رژهای خود را نجات دهند و به آنها کمک کرد مجموع مبارزه 144 برای 9 را روی تخته ثبت کنند. .

هاربهاجان در تحلیل عملکرد این تیم پس از بازی، از واحد ضربات دهلی انتقاد کرد. او اضافه کرد که تیم باید کریکت بازنشسته و دستیارشان شین واتسون را نیز به تیم بیاورند.

من می گویم دی سی باید شین واتسون را نیز بازی کند، او بازیکن خوبی است. او اخیراً بازنشسته شده است و با روندی که این روزها افتتاحیه دی سی پیش می رود، مفید و همچنین بهترین انتخاب خواهد بود.

وقتی صحبت از این مسابقه شد، تلاش همه جانبه واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا SRH در یک تعقیب و گریز پایین تر از حد در روز دوشنبه هوای سختی ایجاد کرد تا با هفت ران به دی سی سقوط کند، سومین شکست متوالی آنها در IPL.

سوندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول ایرادات ضربتی DC را آشکار کردند تا آنها را به 144/9 محدود کنند. اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله