رالی 211 تیر در بدمینتون: مسابقه دو نفره سری مسترز مالزی جهان را شوکه کرد. نگاه کن

یک رالی طولانی بدمینتون یک نمایش است. با جهش شاتل از موشک ها با سرعت سرسام آور، تجربه تماشایی عالی را برای تماشاگران ایجاد می کند و می تواند ستاره های برتر را پشت سر بگذارد! همین اتفاق در بازی دونفره مسترز مالزی بین پرلی تان / تینا مورالیتاران از مالزی و رنو میاورا / آیاکا ساکوراموتو از ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی دو نفره زنان در روز پنجشنبه رخ داد. دو حریف 211 شوت زدند و ناگفته نماند که ستارگان بدمینتون تلاش فوق العاده ای انجام دادند.

قرعه کشی در بازی سوم انجام شد و قبل از آن هر دو زوج هر کدام یک برد به دست آوردند. در نهایت زوج مالزیایی در رالی پیروز شدند. ستارگان مالزی نیز در این دیدار با نتایج 21 بر 17، 18 بر 21، 21 بر 19 پیروز شدند.

شاتل ستارگان هندی پی وی سیندو و اچ اس پرانوی با پیروزی سخت مقابل حریفان خود در روز جمعه به نیمه نهایی مسابقات انفرادی زنان و مردان مسابقات سوپر 500 مسترز مالزی راه یافتند. در حالی که سیندو، دارنده دو مدال المپیک، رتبه ششم مسابقات، یی من ژانگ از چین را با نتایج 21-16، 13-21، 22-20 شکست داد، پرانوی مدعی پیروزی 25-23، 18-21، 21-13 بر کنتا نیشیموتو شد. ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی

سیندو روز شنبه در مرحله نیمه نهایی با گرگوریا ماریسکا تونجونگ از اندونزی، نفر هفتم و شماره نهم جهان روبرو خواهد شد. در مرحله یک چهارم نهایی، تونگ‌ونگ، یی ژیوانگ از چین را با نتایج ۲۱ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۲۰ شکست داد.

تونجونگ اخیراً در فرم خوبی قرار داشته است و سیندو در فینال مسترز اسپانیایی مادرید در آوریل متوالی به او باخت. با این حال، هندی با رکورد 7-1 مقابل تونجونگ به نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

در نیمه نهایی روز شنبه، پرانوی شماره نه جهان به مصاف کریستین آدیناث از اندونزی در رده 57 خواهد رفت که در دیگر نیمه نهایی با نتایج 16-21، 21-16، 21-11 کیدامبی سریکانث را شکست داد.

پرانوی هرگز در برابر آدینات 21 ساله که بازی در سطح بزرگسالان را از سال گذشته شروع کرد، بازی نکرده است.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله