رافائل نادال با غلبه بر جردن تامپسون برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مستر پاریس


روز پنجشنبه ، رافائل نادال با عبور از جوردن تامپسون استرالیایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس هنگامی که دیگو شوارتزمن در یک پیروزی به پیروزی رسید ، اولین بازی خود را در فینال ATP به دست آورد. نادال ، رئیس اصلی ، تامپسون را با نتیجه 6 بر 1 ، 7 بر 6 (3/7) شکست داد تا در یک هشتم با پابلو کارن بوست اسپانیایی درگیر شود که قرار است این عنوان را به دست آورد تا این فرصت را داشته باشد تا صندلی آخر فینال دور برگشت را از شوارتزمن بدزدد. . شماره 61 جهان تامپسون یک امتیاز مشخص را از دست داد تا در اولین دیدار با قهرمان 20 بار گرند اسلم تصمیم گیری کند.

بوق تجاری

نادال گفت: “او به خوبی شروع به خدمت كرد. من چند درخواست تجدیدنظر را از دست دادم و نباید آنها را داشته باشم.” “نزدیک بود. من تا آخر رنج کشیدم ، اما راهی برای پیروزی در تایم بریک پیدا کردم.”

نادال ، که روز چهارشنبه با غلبه بر فلیسیانو لوپز ، هزارمین پیروزی شغلی خود را به دست آورد ، برای اولین پیروزی داخل سالن پاریس رقابت می کند و او را با نواک جوکوویچ برای رکورد 36 عنوان مستر ، مساوی می کند.

این بازیکن 34 ساله که باید عقب می افتاد تا لوپز را ناک اوت کند ، فقط در 31 دقیقه از طریق دروازه مقابل تامپسون مسابقه داد ، دو بار شکست و پس از یک لکنت کوتاه از 40-0 به بازی هفتم ، او را در چهارمین وظیفه خود ایمن کرد.

تامپسون در ست دوم بیشتر جنگید اما وقتی که گل هاوکس نشان داد نادال از خط عقب در خط اصلی قرار گرفته است ، با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را از دست داد.

نادال سرویس خود را حفظ کرد و بازی تای-بریک خود را افزایش داد تا پیروزی را تضمین کند.

دومین شماره جهانی هرگز در 8 حضور در برسی در یک هشتم نهایی نرسیده است ، اگرچه تنها یک بار در دیدار با دیوید نعلبندیان در سال 2007 شکست خورد و به فینال رسید.

تنها تورنمنت های مسترز که در رزومه نادال وجود ندارد ، پاریس ، میامی و شانگهای است ، اگرچه او قبل از اینکه به زمین برود و “یک شهر چین” جایگزین وی شود ، در داخل خانه “مسترز مادرید” را برنده شد.

شوارتزمن در آستانه اولین حضور در فینال است

پیش از این شوارتزمن آرژانتینی در دور سوم الخاندرو داویدوویچ فوکینا را شکست داده بود.

ششمین “دانه” فقط یک ساعت قبل از پیروزی با نتیجه 6: 1 ، 6: 1 و روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی با سومین “دانه دانیل” دانیل مدودف پس از پیروزی روس مقابل الکسا استرالیا 5-7 ، 6-2 ، 6-2 د دیدار خواهد کرد مینور

شوارتزمن در صورت پیروزی در این مسابقه یا در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی توسط کارن بوستا ، راهی فینال این مرحله خواهد شد.

شوارتزمن گفت: “فردا (جمعه) مسابقه دیگری برگزار خواهد شد و این دشوار خواهد بود زیرا من می خواهم در لندن باشم.” “من باید هر کاری که در دست دارم انجام دهم.”

پایان فصل که آخرین بار قبل از انتقال به تورین در لندن برگزار شد ، از 15 نوامبر آغاز می شود.

در دور اول ، داویدوویچ فوکینا قهرمان سابق برسی کارن خاچانوف را شکست داد ، اما شوارتزمن مجبور به مسابقه نبود.

بازیکن 28 ساله پنج ضربه زد و چهار امتیاز شکست که با آن روبرو شد را حفظ کرد و همه اینها در بازی افتتاحیه این مسابقه اتفاق افتاد.

مدودف برای شکست دادن یک چهارم نهایی فینال اوپن ایالات متحده ، دی مینور را شکست داد و برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

هر هفت عنوان ATP وی وارد زمین های سخت شد ، سه عنوان آنها – همچنین در داخل خانه.

شماره پنجم جهان گفت: “وقتی شما برنده چنین بازی هایی می شوید ، به خصوص روشی که من بردم ، بازی واقعی ، گاهی اوقات اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد.” “امیدوارم.”

برنده شوارتزمن و مدودف می تواند در نیمه نهایی به مصاف میلوس راونیچ برود ، پس از اینكه كانادایی شماره 91 جهان را با ماركوس ژیرونا با نتیجه 7-6 (1/7) ، 6-1 به جهان فرستاد.

رائونیک نایب قهرمان سابق ویمبلدون در تیم هوگو هومبرت جوان فرانسوی بازی خواهد کرد.

بالا رفته

این بازیکن 22 ساله که آخرین تورنمنت خود را در آنتورپ به دست آورد ، 8 پیروزی پیاپی دارد و از مارین چیلیچ 6-3 ، 6-7 (4/7) ، 6-3 پیروز شده است.

کارن بوستو اسپانیایی که لباس شخصی داشت با شکست 7 بر 5 ، 6 بر 2 از نوربرت گومبوس اسلواکی امیدهای خود را برای فینال این مرحله حفظ کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله