“راشمیکا ماندانا، آلو آرجون و…”: دیوید وارنر رویای فیلمی را در سر می پروراند که در آن می خواهد نقش یک “مرد بد” را بازی کند.

دیوید وارنر تصویری بازسازی شده از فیلم پوشپا منتشر کرده است.© توییتر

عشق دیوید وارنر کاپیتان دهلی کپیتالز به فیلم ها و آهنگ های تلوگو بر کسی پوشیده نیست. خفاش استرالیایی فصل های زیادی در تیم سانرایزرز حیدرآباد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 حضور داشت و حتی در سال 2016 آنها را به عنوان قهرمانی رساند. در طول اقامت خود در حیدرآباد، او با صنعت سینما و طی یک تعامل اخیر آشنا شد. ، او بازیگران رویای خود را برای یک فیلم تلوگو فاش کرد که در آن دوست دارد نقش یک شرور را بازی کند. بازیگران Warner آلو آرجون و ماهش بابا را برای بازیگران مرد و راشمیکا ماندانا برای نقش اصلی زن انتخاب کردند.

رویای من: ماهش بابو، آلو آرجون و بازیگر راشمیکا ماندانا. وارنر در برنامه Breakfast of Champions به میزبانی Gaurav Kapoor گفت: او با Allu کار کرد.

“من مرد بد خواهم بود. من باید نقش آدم بد را بازی کنم. این شخصیت من است.”

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز (دی سی) در بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) مقابل پنجاب کینگز، رکوردی منحصر به فرد در ضربات ضربه زدن به نام خود ثبت کرد و به رکورد بیشترین دوندگی در برابر حریفان در تاریخ لیگ دست یافت. وارنر در این مسابقه 46 توپ از 31 توپ به ثمر رساند.

ضربه او شامل پنج چهار و دو شش بود. نرخ اعتصاب او 148.39 بود. در 25 مسابقه مقابل PBKS، وارنر 1105 ران با میانگین 50.22 و نرخ ضربه 144.44 به ثمر رساند. او 13 نیم قرن در مقابل تیم هند شمالی گلزنی کرد و بهترین امتیاز 81 را به ثمر رساند.

وارنر همچنین 1075 ران در برابر نایت رایدر کلکته به ثمر رساند. Shikhar Dhawan همچنین 1057 ران در برابر Chennai Super Kings به ثمر رساند. روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی (MI) نیز 1040 دوش مقابل KKR به ثمر رساند. ویرات کوهلی همچنین با 1030 دوش در برابر دهلی کپیتالز در لیست قرار دارد که در مقابل هر حریفی در IPL رتبه پنجم را دارد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله