“راز موفقیت”: آکسار پاتل پس از کتک زدن SRW از همسر Meha نام می برد

Axar Patel ثابت کرد که ستاره است زیرا نمایش همه جانبه او به دهلی کپیتالز کمک کرد تا در یک بازی هیجانی کم امتیاز در روز دوشنبه در هفت ران پیروزی مقابل Sunrisers Hyderabad به دست آورد. دی سی در مجموع 144/9 را در 20 اور پس از انتخاب اول به bat ارسال کرد. بعداً، SRH به 137/6 محدود شد زیرا آکسار و هنریش نورتیه هر کدام دو ویکت داشتند. علاوه بر درخشش شمشیر. آکسار همچنین 34 ران را شکست و به تیمش کمک کرد تا به مجموع قابل دفاع برسد. نه تنها در IPL، بلکه آکسار نیز یکی از اعضای برجسته تیم هند در تمام فرمت ها است.

نایب کاپیتان دی سی در صحبت با سوارکار موکش کومار پس از پیروزی، موفقیت خود را به همسرش میخا نسبت داد. آکسار و میها در ژانویه امسال با هم ازدواج کردند.

“شانس دختره؟ آره، رازش شانس دختره. و بعدش اعتماد به نفس و اعتماد به توانایی ضربه زدنم به خاطر روشی که در سال گذشته زده بودم. من این اعتماد به نفس رو دارم. و وقتی همه چیز خوب پیش میره، میخوام آکسار در ویدئویی که در توییتر IPL منتشر شده است به موکش گفت: برای سازگاری، می‌خواهم فرم را توسعه دهم. من اینگونه فکر می‌کنم. شانس هم متخصص تغذیه است.

دی سی تنها در 8 اور به 62/5 کاهش یافت، پس از اینکه واشنگتن ساندار سه ویکت را در یک اور اسکال زد. آکسار گفت که در حال لذت بردن از یک فنجان قهوه بود که ناگهان مجبور شد برای کتک خوردن بیرون برود.

“من یک قهوه سفارش دادم. دوست دارم قبل از رفتن به خفاش یک قهوه بنوشم. بنابراین فکر کردم 2 ویکت افتاده است، من یک قهوه خواهم خورد. یک فنجان قهوه در دستم فقط زمانی بود که چند بازیکن دویدند و آمدند. به من گفت بهای برو، نوبت توست که بزنی.» اکسار گفت: قهوه هم سرد شد و من مجبور شدم بیرون بروم.

من با Manish Pandey صحبت کردم. از او در مورد رشته پرسیدم. او همچنین گفت که تنها با یک توپ روبرو شده است. اما مردم به من گفته اند که عرضه کند است. می خواستیم بازی را عمیق تر کنیم. ما توانستیم شراکت ایجاد کنیم.”

این شکست تنها با دو برد از هفت مسابقه، سانرایزرز را در رده نهم جدول امتیازی قرار داد. با وجود قهرمانی در این رقابت ها، دهلی کپیتالز همچنان در انتهای جدول لیگ باقی ماند.

با رسیدن مرحله قهرمانی فصل به نیمه راه، هر دو SRH و DC باید یک رشته نتایج مثبت را برای ماندن در مسابقه پلی آف به دست آورند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله