راز ساچین تن: کاری میگوی شرور قبل از فینال در باغ ادن

عشق ساچین تندولکار به آزمایش غذاهای مختلف به خوبی شناخته شده است، اما زمانی که او در شهر شادی است، یک غذا را می بلعد و آن غذای مورد علاقه بنگالی است، گلدا چینگریر مالایکاری – کاری میگوی شیرین و ترش جامبا که با شیر نارگیل درست شده است. خانه شیامبازار، دبیر سابق انجمن کریکت بنگال، سامار پل، هر زمان که استاد در باغ ادن بازی می کرد، آدرس مورد علاقه او بود، مدت ها قبل از اینکه او با پیراهن هند در این مکان نمادین بازی کند.

و قبل از فینال سری سه‌گانه مقابل کنیا در سال 1998، تندولکار غذای مورد علاقه‌اش را خورد، که توسط همسر پل، شوکلا، تهیه شده بود، که مهارت آشپزی او مورد تحسین بسیاری از کریکت‌بازان هندی قرار گرفته است.

در تابستان 1998، باغ های ادن میزبان فینال سری مثلثی هند و کنیا بود که در قالب روز/شب پخش شد.

و در روز مسابقه، تندولکار اصرار داشت که دوست دارد قبل از آمدن به فینال در خانه پل ناهار بخورد. در آن زمان، پاولز به اقامتگاه CF Block خود در سالت لیک نقل مکان کرد.

پل در حین صحبت با PTI با علاقه به یاد می آورد: «این من را بسیار پرتنش کرد.

من به او گفتم که فردا مسابقه ای دارد، بنابراین بهتر است فردای پایان مسابقه بیاید.” او (ساچین) مخالفت کرد، “من می خواهم صبح روز بعد یک پرواز زودتر بگیرم، بنابراین می خواهم امروز برای ناهار قبل از مسابقه بیایم.” “من در مورد سلامتی او و اینکه چگونه بدنش پس از غذا خوردن خوب با آن کنار می آید بسیار استرس داشتم… اگر او خوب کار نمی کند و مشکلی پیش می آید، به من اشاره می شود.” اما تندولکار به گفته‌هایش ادامه داد و یک ناهار مقوی و مقوی خورد که شامل کاری مورد علاقه‌اش chinri malai (میگوهای ببر غول‌پیکر پخته شده در شیر نارگیل) و بره دو پیازا بود.

و همانطور که معلوم شد، Tendulkar با 100 شکست ناپذیر برای هدایت تعقیب و گریز 9 ویکت هند با 15 اور به پایان رسید.

پل به یاد می آورد: “برای ساچین کار معمولی بود و او برای بازگرداندن هندوستان به خانه بازی های خوبی انجام داد.”

او افزود: “او بعد از بازی به من لبخند زد و گفت “دادا بس تودا سا زیادا خیا، اوسمه کیا فارک پادهتا های (فقط کمی پرخوری کردم اما خیلی مهم نبود)”.

تندولکار بعداً یک پرتره غول پیکر از خود را به خانواده پل اهدا کرد که روی آن عبارت “لبخند بزنید”.

پل در سال 1987، قبل از اینکه اولین بازی خود در رانجی را انجام دهد، از طریق کاپیتان وقت خود، دیلیپ ونگسارکار، که دوست خوب مقام CAB بود، با تندولکار آشنا شد.

«یک بار ونگسارکار ساچین را به محل اقامت ما در شیامبازار آورد تا از او «کاری میگو» پذیرایی کند.

«اولین باری بود که چینری مالا کاری را در زندگی‌اش امتحان کرد و آنقدر سیر بود که تا نیمه‌شب ماندند. از آن زمان، ما رابطه صمیمانه ای با او برقرار کرده ایم.» او ممکن است تبدیل به یک نماد کریکت شده باشد، اما رابطه خوبی را حفظ کرده است و باعث می شود ماهانه یک بار با ما تماس بگیرد.” برای سوکلا بابی، همانطور که استاد کوچولو او را صدا می کند، Tendulkar مانند فرزند او است. او از روی انگشتانش می داند که چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد.

بنابراین، آیا برنامه خاصی دارید زیرا Tendulkar دوشنبه 50 ساله می شود؟ «کاش او اینجا بود، پس احتمالاً برخی از غذاهای مورد علاقه تندولکار را درست می کرد. اما این یک روز عادی برای ما خواهد بود.” پل ها قصد داشتند پوجا را به خدای اجدادی خود تقدیم کنند و برای عمر طولانی او دعا کنند.

وی افزود: دعا می کنیم همانطور که 50 سال خود را سپری کرد، در 50 سال آینده نیز به همان قله ها برسد و باعث شادی مردم کشور شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله