“راجینیکانث و روتوراج گایکواد…”: هاربهاجان سینگ تشابهاتی را ترسیم می کند. شباهت باورنکردنی است

راجینیکانث و روتوراج گایکواد© توییتر

در چند فصل اخیر، Ruthurai Gaikwad به عنوان بهترین بازیگر برای Chennai Super Kings تحت مدیریت MS Doni ظاهر شده است. در لیگ برتر هند (IPL) 2023، او در حال حاضر با دو نیم قرن در چهار مسابقه در میان برترین گلزنان قرار دارد. با این حال، او در روز چهارشنبه مقابل راجستان رویالز موفق به گلزنی بزرگ نشد و در دیدار خانگی در استادیوم MA Chidambaram با نتیجه 8 شکست خورد. در طول مسابقه هند اسپین بیگ هاربهاجان سینگ شباهتی بین بازیگر فوق ستاره راجینیکانث و گایکواد ترسیم کرد. و شباهت عجیبی بود.

«روتوراج گایکواد و راجینیکانث آقا. نام خانوادگی یکسانی دارند. هر دو ماهاراشتری هستند و هر دو در چنای محبوب هستند.

نام اصلی راجینیکانت شیواجی رائو گایکواد است و اجدادش اهل ماهاراشترا هستند.

در مورد مسابقه، جوس باتلر، بازکننده RR در رویکرد خود بسیار مخل نبود، اما همچنان نیم قرن هجدهم از دوران حرفه‌ای خود در IPL را مدیریت کرد، زیرا راجستان رویالز در مقابل چنای سوپر کینگز، امتیاز مناسب 175 برای 8 را به ثبت رساند.

اگرچه رویالز پس از 15 اور 135 برای 4 امتیاز بدست آورد، اما 5 اور آخر با تنها 40 ران اضافه شده و 4 ویکت از دست رفته آنطور که انتظار داشتند کارآمد نبود.

راویندرا جادجا (2/21 در 4 اور) طبق معمول روی سطحی با کمک اسپینر خطرناک بود، حتی زمانی که باتلر در 52 توپ 36 توپی خود، سه شیش بزرگ زد. او در 77 ران ویکت دوم خوبی با Devdut Padikal (38 توپ از 26 توپ) داشت، که پس از مبارزه با پنجاب کینگز به حالت اولیه خود بازگشته بود.

شیمران هتمایر (30 توپ از 18 توپ) یک تمام کننده قابل توجه در پایان بود، در حالی که توشار دشپنده (2/37) تنها 8 ران در اور بیستم دریافت کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله