راجستان رویالز XI مقابل گجرات تایتان ها، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا رایان پاراگ باز خواهد گشت؟

راجستان رویالز روز جمعه در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور به مصاف گجرات تایتانز می‌رود تا مقام اول لیگ برتر هند (IPL) را کسب کند. RR طیف وسیعی از استعدادها را دارد اما اخیراً نتوانسته است یک برد را حفظ کند. با این حال، آن‌ها می‌توانند از این واقعیت که در اولین فصل مقابل GT پیروز ظاهر شدند، آرامش پیدا کنند. تیم تحت رهبری سانجو سامسون در 6 بازی اول IPL 2023 سه بازی شکست خورده و به همین تعداد پیروز شده است.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم بازی RR XI vs GT می تواند باشد:

راجستان قدرت آتش کافی برای انباشته شدن در دویدن دارد. یاشاسوی جیسوال جوان از عملکرد خوبی برخوردار است اما تیم برای اخراج به سه نفر برتر جوس باتلر، سانجو سامسون و شیمرون هتمایر نیاز دارد.

Devdutt Padikal و Dhruv Jurel تعادل بسیار مورد نیاز را برای تیم فراهم می کنند، در حالی که افرادی مانند Ravichandran Ashwin و Jason Holder نیز می توانند در صورت نیاز با خفاش همکاری کنند.

رایان پاراگ پس از نادیده گرفته شدن در سه مسابقه اخیر به دلیل فرم ضعیف ممکن است فراخوان شود.

در آخرین بازی خود مقابل هندی های بمبئی، دپارتمان بولینگ بسیار ترسناک نتوانست از 212 دفاع کند.

ترنت بولت، جیسون هولدر همه کاره، یوزوندرا چاهال اسپینر و کولدیپ سن همگی فاش کرده اند. آنها امیدوارند عملکرد بهتری در مقابل هواداران خود داشته باشند.

برد راجستان که دارای نرخ خالص 800+ است، در ورزشگاه ساوای من سینگ، آنها را به بالای جدول می رساند.

RR پیش بینی XI در مقابل GT: جاس باتلر، یاشاسوی جیسوال، سانجو سامسون، دودوت پادیکال، شیمران هتمایر، راویچندران اشوین، ریان پاراگ، جیسون هولدر، یوزوندرا چاهال، ترنت بولت، کولدیپ سن (دهرو جورل: درامر)

موضوعات مطرح شده در این مقاله