راجستان رویالز XI مقابل گجرات تایتانز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا ترنت بولت جایگزین کولدیپ سن خواهد شد؟

راجستان رویالز به رهبری سانجو سامسون ناامید خواهد شد تا بدشانسی خود را از بین ببرد و نشان دهد که نتایج گذشته زمانی که در روز یکشنبه در IPL 2023 گجرات تایتانز – تیمی که هرگز شکست نداده‌اند – اهمیت زیادی ندارد. تیم سلطنتی یکی از مخرب ترین ها در این فصل بوده است و بازیکنانی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون به تیم کمک کردند تا به بالاترین میانگین نیمه اوور یعنی 66.8 در بین 10 تیم در IPL 2023 دست یابد. همچنین ضربه باتلر نرخ در نیمه، 196.6 بهترین در میان batsmen است، فراموش نکنید که او 114 دوش فوق العاده در آن شش اوور حیاتی به ثمر رساند. همچنین، 92 جیسوال با نرخ ضربه 184 در اورهای نیمه اوور، چیزی است که تایتان‌ها آن را ساده نمی‌گیرند.

با بازی های برد و باخت بسته به اینکه تیم ها چگونه قدرت بازی را حفظ کنند، شروع داغ دیگری برای رویالز در روز یکشنبه می تواند اولین برد آنها را در برابر مدافع عنوان قهرمانی رقم بزند.

با وجود افرادی مانند Devdut Padikal، Ravichandran Ashwin، Shimran Hetmyer و جیسون هولدر، بازیکن همه کاره هند غربی، خفاش رویالز بسیار عمیق است.

از نظر بولینگ، سلطنتی ها نیز با 7.3 دومین اقتصاد برتر را دارند، درست پس از رویال چلنجرز بنگلور (6.3).

با توجه به اینکه هر سه اسپینر برتر – آدام زامپا، اشوین و یوزوندرا چاهال – در بازی رویالز مقابل چنای سوپر کینگز حضور داشتند که نایب قهرمان سال گذشته با سه ران پیروز شد، باید دید استراتژی بولینگ آنها در برابر چنای سوپر کینگز چگونه خواهد بود. تایتان ها در روز یکشنبه

رویالز دو مسابقه – مقابل SRH و دهلی کپیتالز – را با اختلاف زیادی برد، در حالی که برد آنها مقابل CSK یک اتفاق ساده به لطف ضربه های قدرتمند دونی بود.

RR احتمالا جایگزین Kuldeep Sen با Trent Bout خواهد شد.

راجستان رویالز XI را در مقابل گجرات تایتان ها پیش بینی کرد

یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (جنس و هفته)، دیودوت پادیکال، شیمران هتمیر، دهروو جورل، راویچاندران آشوین، جیسون هولدر، ترنت بولت، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله