راجستان رویالز XI را در مقابل نایت رایدر کلکته، IPL 2023 پیش بینی کرد: چه کسی راه را برای ترنت بولت باز خواهد کرد؟

راجستان رویالز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز پنجشنبه در Eden Gardena در کلکته به مصاف کلکته نایت رایدر خواهد رفت. قهرمانان افتتاحیه مسابقات پس از باخت ناامیدکننده مقابل سانرایزرز حیدرآباد در یک بازی هیجانی آخرین توپ وارد این مسابقه خواهند شد. در حال حاضر RR با 5 برد در 11 مسابقه در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. در بازی قبلی خود، ترنت بولت ستاره پیسر به دلیل بدحجابی نیمکت نشین شد و به احتمال زیاد به تیم مقابل KKR باز خواهد گشت.

در حال حاضر، چهار تیم، از جمله KKR و راجستان رویالز، 10 امتیاز در ترافیک میان جدول برای پلی آف دارند.

ممکن است RR در نرخ خالص اجرا (NRR) جلوتر باشد، اما اگر KKR به روند پیروزی خود ادامه دهد، معادله می تواند به سرعت تغییر کند، زیرا پیروزی هر دو طرف آنها را به جمع چهار تیم برتر می برد.

در مقابل یک تیم رویالز پر از خفاش‌بازانی مانند یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر و سانجو سامسون در فرم خوب، KKR امیدوار است بازیکنانش گرد هم آیند.

در حالی که KKR باید شکاف خود را در بخش بولینگ پر کند، سلطنتی ها باید نگاهی تازه به استراتژی بولینگ خود داشته باشند.

با دفاع از 214 در برابر SRH، تصمیم رویالز برای دادن امتیاز ماقبل آخر به کولدیپ یاداو به جای اوبد مک کوی نتیجه معکوس داد زیرا سیمر اولین 24 ران را واگذار کرد.

RR پیش بینی شده XI در مقابل KKR:یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (بازتخت)، دودوت پادیکال، شیمران هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران اشوین، ترنت بولت، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله