راجستان رویالز XI را در مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023 پیش بینی کرد: آیا سانجو سامسون و کو با ترکیبی برنده دست و پنجه نرم خواهند کرد؟

راجستان رویالز در بازی بعدی خود در IPL 2023 یکشنبه در استادیوم ساوای منسینگ جیپور به مصاف رویال چلنجرز بنگلور خواهد رفت. RR در حال حاضر با 6 برد از 12 مسابقه در رده پنجم جدول قرار دارد. در مسابقه قبلی خود مقابل کلکته نایت رایدرز، تیم تحت رهبری سانجو سامسون یک پیروزی خیره کننده با 9 ویکت در تعقیب 150 به دست آورد. فینالیست های 2022 احتمالاً با همان Playing XI مقابل RCB پیش خواهند رفت.

رویالز روز پنجشنبه پس از سه شکست متوالی، به لطف 47 توپ 98 توپ جیسوال و 48 توپ از 29 کاپیتان سانجو سامسون، با تعقیب یک هدف متوسط ​​150 دونده، با پیروزی 9 ویکتی مقابل KKR در روز پنجشنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت.

اگرچه جاس باتلر در برابر KKR شکست خورد، اما او به همراه جیسوال در صدر فهرست رویالز یک تهدید بزرگ است.

ترتیب میانی RR نیز با حضور جو روت، دهروو جورل و شیمران هتمایر بسیار قوی به نظر می رسد.

در جبهه بولینگ، یوزوندرا چاهال، یوزوندرا چاهال در مقابل KKR درخشید، با ارقام درخشان 4/25، سرعتی نیوزیلندی، ترنت بولت، در جلو ثابت بود و با دو ویکت در آخرین اور بازگشت.

Sandeep Sharma نیز در اوایل پشتیبانی زیادی از Boult ارائه کرد، در حالی که در راویچاندران اشوین با تجربه، فرنچایز راجستان یک مشتری حیله‌گر دارد که می‌تواند به تنهایی یک مسابقه را در روز خود تغییر دهد.

RR پیش بینی شده XI در مقابل RCB: یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (C، هفته)، جو روت، دهروو جورل، شیمران هتمایر، آر اشوین، ترنت بولت، ساندیپ شارما، کی ام آصف، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله