راجستان رویالز XI در مقابل لاکنو سوپر غول‌ها، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا RR به حمایت از رایان پاراگ ادامه خواهد داد؟

راجستان رویالز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز چهارشنبه در زمین خانگی خود، استادیوم ساوای منسینگ، جیپور، از سوپر جاینتز لاکنو میزبانی خواهد کرد. صدرنشینان جدول پس از پیروزی سه ویکت مقابل گجرات تایتانز وارد این دیدار خواهند شد. گجرات در 20 اور مجموعاً 177 بر 7 را ثبت کرد و در طول تعقیب و گریز، RR ستاره بازکننده های خود را به ترتیب با 0 و 1 از دست داد. با این حال، کاپیتان سانجو سامسون (60) و شیمران هتمایر (56*) ضربات برنده را بازی کردند تا تیم خود را با چهار توپ خالی به پیروزی هدایت کنند.

باتر ریان پاراگ نتوانست دوباره عملکرد امیدوارکننده ای ارائه دهد زیرا او 5 بار محروم شد. این احتمال وجود دارد که مدیریت تیم او را برای بازی مقابل LSG نیمکت نشین کند.

RR یک ترکیب ضربه‌ای قدرتمند با بازیکنانی مانند Yashaswi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson دارد که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در اوور دوندگی کافی داشته باشد.

در حالی که باتلر با 204 ران بیشترین امتیاز را برای آنها به دست آورد، جیسوال برای 136 ران خود در IPL امتیاز 149.45 را به دست آورد.

و هنگامی که این دو در روز پیش مقابل GT کوتاهی کردند، کاپیتان سامسون از فرصت استفاده کرد و با 60 توپ 32 تیم را نجات داد، در حالی که شیمران هتمایر هند غربی کار را با 26 توپ 56 به پایان رساند.

Devdutt Padikkal نیز به بازی های کوتاه آمد اما Ryan Parag نتوانست از فرصت ها استفاده کند.

RR همچنین دارای اسپینرهای باکیفیتی است که سه گانه یوزوندرا چاهال، آدام زامپا و راویچاندران اشوین زندگی را برای مخالفان سخت کرده است.

پیش بینی XI در مقابل LSG:جوس باتلر، یاشاسوی جایسوال، سانجو سامسون (با جفت)، دیودوت پادیکال، شیمران هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران اشوین، ترنت بولت، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله