دیوید وارنر ویدئویی جذاب از همسر کندیس را که به دخترانش تمرین خفا می زند ، به اشتراک گذاشت. تماشا کردن

دیوید وارنر یک فیلم جادویی از همسر Candice را که در حال تمرین چوب زدن است ، به اشتراک گذاشت.  تماشا کردن

ایندی ری را از محلی ترین زایمان می توان در حال رفتن به صحنه دید.© اینستاگرام


دیوید وارنر ، کاشف استرالیایی ، دو ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می دهد همسرش کندیس دختران آیوی-می (6) و ایندی ری (4) را در آغوش دارد. اولین ویدئو نشان می دهد که Indy-Re قصد دارد از اولین حمله برای حمله به بیشتر توپها شوت بزند. در تیتر یک کاشف استرالیایی آمده است: “اما تمرین امروز خفاش برای Indi @ candywarner1 یک مربی خوب # خانواده (sic) خواهد بود.”

بوق تجاری

ویدیوی دوم با حضور آیوی می نشان می دهد که او بیشتر تمرکز خود را روی انجام چند عکسبرداری سریع دارد ، نه فقط روی عکس های بزرگ. در زیرنویس ویدئوی وارنر آمده است: “حالا نوبت پیچک است ، او با هم کار خواهد کرد ، تا آخر صبر کنید !! @ candywarner1 # خانواده # کریکت”.

افتتاحیه استرالیا بخشی از سری بازیهای خانگی آینده تیم مقابل هند است. این مجموعه شامل سه ODI ، تعداد بازی های T20I و چهار مسابقه آزمایشی است.

اولین بازی با 50 فریم در تاریخ 27 نوامبر در زمین کریکت در سیدنی برگزار می شود ، جایی که درگیری دوم ODI برگزار می شود.

بالا رفته

وارنر آخرین بار در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) در عمل دیده شد. 34 ساله در حین IPL 2020 در حال رانندگی در SunRisers Hyderabad (SRH) بود و به خفاش برخورد کرد.

وارنر در فصل لیگ ثروتمند سوم شد. Novnik در 16 مسابقه 548 دوش با نرخ اعتصاب 134.64 به ثمر رساند. درصد کل به طور متوسط ​​39.14 جمع شده و 85 شکست ناپذیر بالاترین امتیاز ثبت شده توسط یک خفاش برای این فصل است.

مباحث ذکر شده در این مقاله