دیوید وارنر “طرح اصلی محمد سراج” را فاش کرد که DC را با 7 ویکت بر RCB برد

دیوید وارنر در مراسم اهدای جوایز پس از بازی© BCCI/Sportzpics

شاگردان دیوید وارنر روز شنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 رویال چلنجرز بنگلور (RCB) را شکست دادند. ترکیب ضربات DC به ندرت در این فصل منفجر شده است، اما بازی مقابل RCB باعث شد این تیم واقعاً برتر باشد. دهلی به رهبری فیل سالت به هدف 182 دوش تنها در 16.4 اور رسید. پس از پایان مسابقه، کاپیتان وارنر “طرح اصلی محمد سراج” را که تیم برای عقب انداختن رویالز در نظر گرفته بود، فاش کرد.

وارنر توپ 14 توپ 22 را به ثمر رساند، در حالی که سالت با 45 توپ عالی 87 در صدر جدول قرار گرفت. میچل مارش و رایلی روسوو نیز با این خفاش به خوبی بازی کردند و دهلی به یک برد آسان رسید.

وارنر پس از پایان مسابقه در مورد نتیجه بازی گفت: “شگفت انگیز است. فکر کردم مساوی است، توپ در حال لغزش است. اما راهی که به رهبری فیل سالت بیرون آمدیم راه را هموار کرد. قصد ما رویارویی با سراج بود، او خوب توپ زد و ویکت های اولیه گرفت. ویکت‌های او کاسه‌دار یا LBW بودند، بنابراین می‌خواستیم طول او را کاهش دهیم.

وارنر همچنین از ایشانت شارما کهنه کار هندی به خاطر نحوه هدایت تیم بولینگ تمجید کرد. به لطف نحوه بازی بازیکنان، هنریش رفته است اما ایشانت همراه با خلیل گروه را رهبری می کند. کولدیپ و آکسار هم عالی بودند. همه چیز در مورد شتاب است، ما تعادل مناسب را در زمان مناسب پیدا می کنیم. حالا ما به چنای می‌رویم و سعی می‌کنیم در آنجا اجرا کنیم، می‌دانم سخت خواهد بود.»

با این برد، دهلی کپیتالز یک پله در جدول امتیازی از رده دهم به نهم صعود کرد. اما وقتی نوبت به جواز حضور در پلی آف می رسد، این معادله هنوز بسیار کج است، هرچند غیرممکن نیست.

موضوعات مطرح شده در این مقاله