دیوید وارنر توضیح می دهد که چرا او Axar Patel را در برابر Sunrisers Hyderabad مهار کرد

دهلی کپیتالز تیمی است که برای برد می جنگد. پس از یک شکست دیگر در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) به دست سان رایزرز حیدرآباد، سوالاتی در مورد تصمیم کاپیتان دیوید وارنر برای حفظ آکسار پاتل تا پایان مطرح شده است. آکسار که در حال حاضر یکی از بهترین بات‌زنان دهلی است، زمانی که معادله میزبان بسیار به هم ریخته بود، در رتبه 7 قرار گرفت. در پایان مسابقه، وارنر تصمیم خود را مبنی بر عدم ارتقاء آکسار در رتبه بالاتر توضیح داد.

سانرایزرز حیدرآباد پس از سه شکست متوالی با شکست دهلی کپیتالز در چهلمین مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی روز شنبه به یک برد بسیار مورد نیاز دست یافت. آبیشک شارما با توپ های 36 توپ 67 و 1/26 برای SRH ستاره بازی کرد تا به حیدرآباد با 9 ران پیروزی کمک کند.

با توجه به اینکه دهلی کپیتالز به 58 توپ از 26 توپ نیاز داشت، آکسار پاتل در شماره 7 قرار گرفت. این بازیکن همه کاره هندی تمام تلاش خود را کرد، اما کار برای او خیلی زیاد بود، زیرا سایر batsmen ها توپ های زیادی را از دست دادند.

او در تماس خوبی است، اما برای ما خوب شروع کردیم. با او در عقب، می‌دانستیم که چرخش اسپینرها در چپ‌ها بسیار حیاتی است. فقط من و اکسار (از چپی ها) را داشتیم. نگه داشتن آکسار در قسمت عقب می تواند دشوار باشد، اما در این مرحله چالش هایی پیش روی ما وجود دارد. شاید بتوانیم کمی زودتر به فرستادن او فکر کنیم.”

ما کمی از توپ عقب بودیم، اما فکر می‌کردم میچ مارش فوق‌العاده پرتاب کرد. او بهترین گلزن ما بود. نبود 9 زخم ناامید کننده است. فکر نمی کنم سرعت بازی خیلی کم شده باشد، آنها پایین آمده اند. وارنر افزود: وقتی ویکت‌ها را در وسط از دست می‌دهید، می‌تواند بسیار سخت باشد.

برای برنده شدن در بازی، وارنر اضافه کرد که دهلی کپیتالز باید در میانه ترکیب با گرفتن حداقل دو ضربه زن برای رسیدن به 80 ران یا بیشتر، “شتاب ایجاد کند”. استرالیایی اضافه کرد که بازیکنان ارشد باید مسئولیت را بر عهده بگیرند، زیرا DC “در رنج” هستند و به کمک نیاز دارند.

“ما فقط باید با چوب حرکت خود را از وسط به دست آوریم. ما به یک یا دو بازیکن نیاز داریم تا به بیش از 80 برسیم و بازی ها را برای ما برنده شوند. ویکت های زیادی را در وسط از دست می دهیم و اینجاست که کمی درگیر هستیم. وارنر گفت: بازیکنان بزرگ ما باید مسئولیت را بپذیرند. یکی از ما باید یک نتیجه بزرگ بگیرد و بعد همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.”

در نتیجه دهلی کپیتالز با 10 امتیاز در IPL 2023 در انتهای جدول باقی می ماند. با توجه به اینکه دهلی تنها 6 بازی در لیگ باقی مانده تا این فصل برگزار کند، این فرنچایز باید تقریباً در همه آنها پیروز شود تا در شکار پلی آف باقی بماند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله