دیوید مویس، سرمربی تیم اعتراف کرد که دکلن رایس ممکن است وستهم را ترک کند

دکلان رایس در بازی برای وستهام یونایتد© AFP

دیوید مویس می گوید شانس خوبی وجود دارد که دکلن رایس مورد تقاضا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی وستهام را ترک کند و اذعان دارد که باشگاه در حال انجام برنامه های احتمالی است. آرسنال، چلسی و منچستریونایتد همگی علاقه مند به جذب هافبک انگلیسی هستند که ارزشی در حدود 100 میلیون پوند (125 میلیون دلار) دارد. مویس، سرمربی وستهام روز جمعه گفت: ما صمیمانه امیدواریم که او بماند. ما دوست داریم که او بازیکن وستهام شود، اما می دانیم که ممکن است در پایان فصل اینطور نباشد.

بنابراین این یکی از سناریوهای مربوط به برنامه ریزی است. برنامه‌هایی برای ما برای داشتن یک روز در اینجا وجود دارد، اما همچنین کاملاً آگاه هستیم که احتمال زیادی وجود دارد که چنین روزی نداشته باشیم.”

مویس نتوانست برنامه‌های خود را برای فصل آینده ترسیم کند، در حالی که وضعیت وستهام در لیگ برتر همچنان نامشخص است، اگرچه برد هفته گذشته برابر منچستریونایتد همه آنها را امن نگه داشت.

اسکاتلندی اضافه کرد: «برنامه ریزی در پشت مشعل قرار گرفته است. همیشه این بود که شما یک باشگاه لیگ برتری باشید. اگر شما نبودید، برنامه ریزی شما به خوبی پیش می رفت.

“بسیاری از آن‌ها زمانی شروع می‌شوند که بدانیم جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کرده‌ایم. ما بازیکنان زیادی را تماشا می‌کنیم، بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، اما حقیقت این است که تمرکز روی ماندن در لیگ برتر بوده است.”

وستهم، هفت امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، روز یکشنبه پس از شکست AZ آلکمار در بازی اول نیمه نهایی لیگ اروپا، روز یکشنبه به برنتفورد می رود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله