دینش کارتیک پس از فرار مجدد از سویاش پرابهودسای، هم تیمی RCB، با خشم هواداران در توییتر مواجه شد.

در دومین بازی متوالی لیگ برتر هند (IPL) 2023، سویاش پرابهودسای به دلیل سوء تفاهم در وسط با دینش کارتیک، ضربه بان ویکت بان از میدان خارج شد. RCB با 5 بازی خود برای 115، به دو نفر از Karthik و Parbhudesai نیاز داشت تا یک همکاری مهم را ایجاد کنند و کلکته نایت رایدرها را با مجموع 200 ران شکست دهند. با این حال، پس از شروع خوب همکاری آنها، یک سوء تفاهم منجر به اخراج پاربودسایی در بازی پانزدهم شد که باعث ناامیدی هواداران شد.

کارتیک که در این فصل در بهترین فرم نبوده، پس از ایفای نقش در اخراج پرابهودسای برای دومین بازی متوالی با خشم هواداران در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

ویکت‌باز کهنه‌کار در فصل گذشته چند تعقیب قهرمانانه برای تیمش در IPL داشت. اما داستان این فصل برای او کاملا متفاوت بود.

پس از پایان مسابقه، کاپیتان RCB در انتقاد از عملکرد تیمش مقابل نایت رایدرز سخنی کوتاه نکرد.

کهلی گفت: صادقانه بگویم، ما بازی را به آنها دادیم. ما مستحق باخت بودیم. ما پیروزی را به آنها دادیم. ما مطمئناً در حد استاندارد نبودیم. اگر به بازی نگاه کنید، ما از شانس خود استفاده نکردیم. ما از چند موقعیت که برای ما 25-30 دوش خرج داشت، از دست دادیم. ما خودمان را خیلی خوب آماده کرده ایم. ما در نهایت در توپ هایی که ویکت نبودند، بازیکن را به ثمر رساندیم. این چیزی است که در جدول امتیازات و نحوه بدست آوردن آنها وجود دارد.

“حتی در تعقیب و گریز، با وجود از دست دادن یک ویکت، ما یک شراکت با حضور در بازی فاصله داشتیم. ما به یک شراکت نیاز داشتیم تا ما را به خانه برگردانیم. ما باید ادامه دهیم و یک بازی نرم را تقدیم نکنیم. ما یک بازی را بردیم و یکی را باختیم. در جاده. این چیزی نیست که ما را عصبی کند. ما باید چند بازی خارج از خانه را ببریم تا در مراحل بعدی مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله