دولت انگلیس بسته 300 میلیون پوندی را برای نجات 11 ورزش که به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند ، اعلام کرد


دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام كرد كه كل بسته نجات 300 میلیون پوندی (396 میلیون دلاری) را به 11 رشته ورزشی كه تحت تأثیر بیماری همه گیر ویروس كرونا قرار گرفته اند اختصاص خواهد داد. ورزش در انگلیس به دلیل کمبود هوادار در استادیوم ها به دلیل ویروس ، از نظر اقتصادی آسیب دیده است. دپارتمان فناوری دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش خاطرنشان کرد که حمایت های مالی عمدتا به صورت وام انجام می شود.

بوق تجاری

اتحادیه راگبی بیشترین مبلغ را دریافت خواهد کرد – 135 میلیون پوند با نشان برای این ورزش.

از این میزان 44 میلیون پوند به اتحادیه راگبی انگلیس ، 59 میلیون پوند به باشگاه راگبی برتر ، 9 میلیون پوند به باشگاه لیگ و 23 میلیون پوند به باشگاه زیر لیگ اختصاص می یابد.

در پاسخ ، بیل سوئینی ، مدیر اجرایی RFU گفت: “RFU بسیار مطمئن است که دولت شرایط پیچیده و چالشهای منحصر به فردی را که کل خانواده اتحادیه راگبی با آن روبرو است ، به رسمیت می شناسد ، و ما از حمایت و ملاحظه مورد نیاز علاوه بر برنامه اولیه ، که فراهم شد

“این نقش حیاتی ورزش در سلامت کشور را تشخیص می دهد و در صورت توانایی داوطلبان و امکانات راگبی در سراسر کشور نقش مهمی در اتحاد جوامع خواهند داشت.”

در همین حال ، مسابقات 40 میلیون پوند برای حمایت از پیست های اتومبیلرانی که پذیرای مهمان نیستند ، دریافت خواهد شد.

لیگ ملی فوتبال برای دوره ژانویه تا پایان مارس 11 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

رده های سوم یا ششم هرم 14 میلیون پوند دریافت می کنند ، در حالی که سوپرلیگ و مسابقات قهرمانی زنان 3 میلیون پوند دریافت می کنند.

لیگ راگبی فوتبال 12 میلیون پوند اضافی به ارمغان می آورد و 16 میلیون پوند اعلام شده در ماه مه برای تأمین آینده راگبی را دوباره جبران می کند.

صاحبان و مجریان پیست های بزرگ ورزشی 6 میلیون پوند ، انجمن چمن های تنیس – 5 میلیون پوند و انگلیس نت بال – 2 میلیون پوند دریافت می کنند.

تلفات بسکتبال ، هاکی روی یخ ، بدمینتون و تازی ها در مجموع 11 میلیون پوند پوشش داده می شود.

علی رغم مشکلات مالی مستند باشگاه های لیگ فوتبال ، این بسته در مورد فوتبال مردان حرفه ای اعمال نمی شود.

این به این دلیل است که دولت انتظار دارد از لیگ برتر حمایت مالی کند.

مذاکرات در مورد بسته نجات از پرواز بالاتر برای حمایت از 72 باشگاه در سه بخش زیر در حال انجام است.

کریکت در اعلامیه روز پنجشنبه گنجانده نشده است.

قابل درک است ، این به این دلیل است که “بسته بقای زمستان” بر ورزشهایی متمرکز است که در حال حاضر باید از بینندگان استقبال کنند.

بالا رفته

وزیر ورزش نایجل هادلستون گفت: “طی چند هفته گذشته ما بی وقفه با هیئت های حاکمه و باشگاه های ورزشی در سراسر کشور کار کردیم تا ارزیابی کنیم که در نتیجه تصمیم برای به تعویق انداختن بازگشت طرفداران ، چه پشتیبانی لازم است.

“ما می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق ورزش ها که بسیاری از آنها با حاشیه های مالی محدودی کار می کنند ، هزینه هایی مانند بستن مکان ها ، تصویب یک برنامه کاری برای بسیاری از کارمندان و توقف اضافه پرداختها را به شدت کاهش داده اند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله