“دلیل این بود…”: اعتراف صریح MS Dhoni پس از شکست CSK توسط RR

چنای سوپر کینگز که در رده بالای جدول قرار گرفته است، روز پنجشنبه در بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست سنگینی را در برابر راجستان رویالز متحمل شد و 33 ران از هدف خود برای 203 دوندگی فاصله داشت. میزبان، علیرغم عدم حمایت خانگی از سوی هواداران، نمایش فوق العاده ای از ضربات بازی با یاشاسوی جیسوال بهترین گلزن را به نمایش گذاشت. با تعقیب چنین هدف سختی، کاپیتان CSK، MS Dhoni، اعتراف کرد که تیم او نیاز به تعقیب تعداد زیادی دویدن داشت، به خصوص با روشی که رویالز در 6 اور اول ضربه زد.

راجستان مسابقه را با دنده 5 با 64 دوش روی تخته در 6 اور اول آغاز کرد و جیسوال و باتلر نیم قرن دیگر برای ویکت ایستادند. اگرچه باتلر نتوانست شروع خود را به یک امتیاز بزرگ تبدیل کند، جیسوال ادامه داد و 77 ران از 43 توپ به ثمر رساند تا پایه ای محکم برای تیمش ایجاد کند.

با تعقیب یک هدف 203 ران، چنای به سختی توانست نرخ دویدن مورد نیاز را کنترل کند که علیرغم ضربه محکم روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبه (53) به افزایش ادامه داد.

Dhoni که در مراسم اهدای جوایز پس از بازی صحبت می کرد، اعتراف کرد که هدف بالاتر از حد بود. در واقع، او احساس کرد که CSK به دلیل کاری که RR در شش اور اول انجام داد، در سمت بازنده قرار دارد.

“کمی بالاتر از حد بود. دلیلش در 6 اور اول است، ما در 6 اور اول خیلی چیزها را از دست دادیم. در عین حال ویکت برای ضربه زدن در آن دوره بهتر بود. سپس بولرهای ما به خوبی در مدیوم بولینگ کردند. اوورها، اما با وجود اینکه در حال اتمام بودیم، چند لبه خارج از محدوده وجود داشت که در واقع به امتیاز اضافه می‌شدند. اگر فقط به آن نگاه کنم، احتمالاً حداقل پنج یا شش مرز با لبه‌ها و من فکر می کنم آنها بهترین امتیاز را گرفتند و ما نتوانستیم در شش اور اول شروع خوبی داشته باشیم.”

دونی در پایان بازی از جیسوال بازکننده رویالز نیز تمجید کرد.

یاشاسوی خیلی خوب می زد، دنبال کردن بازیکنان مهم بود و فکر می کنم او ریسک حساب شده ای می کرد. احساس می‌کردیم که کار با بازیکنان ما آسان است، زیرا آنها باید قضاوت می‌کردند که پرتاب کردن چه طولی خوب است. به عنوان کاپیتان، می توانید در ابتدا به آنها بگویید که می خواهید کمی پایین تر باشید.”

«اما محاسبه ضلع کوتاه بسیار دشوار است. بنابراین من احساس کردم که در ابتدا ما چند مرز خیلی بلند دادیم (در قسمت کاملتر) و سپس شما کار را انجام دهید. با این حال، من احساس کردم که یاشاسوی در اوج بسیار خوب ضربه زد و ژورل در چند بازی اخیر خوب ضربه زد. (اما) فکر می کنم در شش بازی اول بود که بازی را از ما گرفت.”

این باخت باعث شد CSK به شماره 3 جدول امتیازی سقوط کند، در حالی که RR به جایگاه شماره 1 صعود کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله