دلقک در سیرک کریکت: شکست بی‌رحمانه رامیز رجا با مدیر جدید کریکت پاکستان

رامیز رجا همچنین نجم ستی را «رئیسی که کریکت نمی فهمد» خوانده است.© AFP

رامیز راجا به دلیل انتصاب میکی آرتور به عنوان مدیر کریکت تیم بزرگسالان مردان، نجم ستی، رئیس هیئت کریکت پاکستان (PCB) را مورد حمله شدید قرار داد. روز پنجشنبه، PCB انتصاب آرتور را به عنوان مدیر تیم مردان تایید کرد، سمتی که تضمین می کند که او نقش مهمی در ساخت جام جهانی فوتبال در هند در اواخر امسال ایفا می کند. با این حال، کاپیتان سابق پاکستان راجا به ستی، رئیس PKB انتقاد کرد و این بیانیه را “دیوانه مانند یک دلقک در سیرک روستایی” خواند.

«اولین مربی/کارگردان کریکت در نوع خود که برای هدایت کریکت پاکستان از راه دور انتخاب شد، که وفاداری او در شغل شهرستانی بالاتر از کریکت پاکستان است. این مانند یک دلقک در یک سیرک روستایی دیوانه است.

رئیس سابق PCB همچنین حمله شخصی به جانشین خود ستی انجام داد و رئیس 74 ساله را “رئیسی که کریکت را نمی فهمد” خواند.

رئیس PCB، که کریکت را نمی‌فهمد، احتمالاً آنقدر خوب نبود که در بازی باشگاهی به تیم یازدهم برسد، گروهی از دونده‌های سیاسی و کوچک را به کمیته مدیریت هدایت می‌کند تا امور کریکت پاکستان را اداره کنند. وی افزود: حقوق ماهیانه 12 میلیون روپیه است.

آرتور که بین سال های 2016 تا 2019 به عنوان سرمربی پاکستان فعالیت می کرد، در طراحی، توسعه و نظارت بر استراتژی های تیم مردان مشارکت خواهد داشت.

او مربی پاکستان به شماره 1 در تست ها و T20Is شد و به این تیم کمک کرد تا جام قهرمانان ICC 2017 را کسب کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله