در یک فیلم هیجان انگیز Last-Ball IPL 2023، نیکلاس پوران در حالی که LSG از RCB عبور کرد، به دومین پنجاه سریع ترین در IPL رسید.

نیکلاس پوران روز دوشنبه در آتش سوخت. در حالی که تیمش Lucknow Super Giants در حال تعقیب یک هدف ماموت 213 ران در برابر رویال چلنجرز بنگلور بود، پوران این کار را به عهده گرفت تا تیمش را تقویت کند. او در اور یازدهم با LSG در 99/4 وارد خفاش شد. پوران تنها از دومین توپی که با آن روبرو شد، یک ضربه بزرگ شش آف RCB اسپینر کارن شارما را زد. این سرآغاز است. او پنج شش توپ دیگر زد تا در تنها 15 توپ به رکورد 50 دویدن برسد – دومین پنجاه توپ سریع در IPL. او در اور پانزدهم به 50 رسید و در نهایت در اوور 17 رفت. او با 62 توپ از 19 توپ به پایان رسید [4s-4 6s-7] و نرخ اعتصاب او 326.32 بود. این چهارمین SR بالاتر در یک اینینگ IPL (50+ دوش) است.

سریعترین 50 در IPL

1. 14 KL Rahul vs DC Mohali 2018
2. 14 Pat Cummins v. M.I. پونا 2022
3. 15 یوسف پاتان در مقابل SRH کلکته 2014
4. 15 سونیل نارین در مقابل RCB بنگالورو 2017
5. 15 نیکلاس پوران در مقابل RCB بنگالورو 2023

پیش از این، کاپیتان Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن را به ثمر رساندند تا در روز دوشنبه در مقابل Lucknow Super Giants در بنگلور به امتیاز قابل توجه 212 بر 2 رسیدند. در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند.

پس از یک شروع آرام، کهلی اوش خان را در اور دوم متوالی شش و چهار شکست داد تا سرعت را بالا ببرد.

زمانی که کاپیتان سابق هند در اوور چهارم، کاسه‌زن را برای سه مرز شکست، آوش دوباره در آستانه خشم کوهلی قرار گرفت.

کوهلی با اعتماد به نفس بالا، Krunal Pandya را از روی حصار در اوور بعدی کشید.

کوهلی در بهترین حالت خود بود که مستقیماً روی سر مارک وود برای یک مرز ضربه زد و سپس کاسه‌زن را تا حداکثر میدویکت عمیق کشید.

کوهلی پنجاه سالگی خود را با تک گل راوی بیشنوی در اوور نهم بالا آورد.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، از کنار، کمانچه دوم را نواخت و وقت خود را گرفت. در حالی که کوهلی با چکش و انبر بازی می کرد، این بازیکن آفریقای جنوبی هوشمندانه بازی می کرد و با ضربه های ناگوار به حصار برخورد می کرد.

کوهلی در نهایت در اور دوازدهم زمانی که آمیت میشرا را در پای مربعی به مارکوس استوینیس کشاند، رفت.

در حالی که دو پلسیس تلاش می کرد تا همه چیز را پیش ببرد، گلن ماکسول (59 توپ از 29 توپ) ورود خود را به سمت چین با یک چهار و شش ضربه میشا اعلام کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله