در موفق ترین تیم IPL، دواین براوو و کایران پولارد یک شوخی به اشتراک می گذارند. نگاه کن

دواین براوو و کایران پولارد وارد مناظره شدند© اینستاگرام

چنای سوپر کینگز با شکست گجرات تایتانز در فینال شانزدهمین دوره لیگ، رکورد پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) را به دست آورد. اکنون رتبه اول بین CSK و MI مشترک است، بازیکنان سابق آنها دواین براوو و کایران پولارد درگیر شوخی های خنده دار هستند زیرا به دنبال حل و فصل بحث “موفق ترین حق رای IPL” هستند. براوو حتی در اینستاگرام ویدیویی از مناظره بین او و پولارد را به اشتراک گذاشت و از طرفداران خواست تا به او کمک کنند تا این مناظره را حل کند.

در این ویدئو، پولارد با پرسیدن از براوو چه احساسی به دست آوردن 5 عنوان IPL دارد، این شوخی را آغاز کرد. بازیکن همه کاره سابق MI این واقعیت را به رخ کشید که به مدت سه سال 5 بار قهرمان شده است و ستاره سابق CSK به تازگی در این لیگ به او پیوسته است.

براوو گفت که در حالی که پولارد تمام عناوین خود را به عنوان یک بازیکن به دست آورد، او آن را نه تنها به عنوان یک مربی بلکه به عنوان یک بازیکن نیز احساس کرد.

این مناظره همچنین به بحث در مورد موفقیت ترکیبی دو بازیکن در کریکت فرنچایز پرداخت، به طوری که براوو گفت که او فقط 17 عنوان دارد و پولارد فقط 15 عنوان.

اگر در مورد کریکت فرنچایز صحبت کنید، من 17 جام دارم. چقدر دارید؟” براوو پرسید. پولارد گفت که شمارش را حفظ نکرده است.

“آیا کسی می تواند به من کمک کند تا این بحث را حل کنم؟ @kieron.pollard55 ​​فکر می کند تیم او موفق ترین تیم IPL است. @chennaiipl موفق ترین تیم در IPL است. همچنین، او @kieron.pollard55 ​​می‌خواهد در مورد غنائم صحبت کند @kieron.pollard55، شما هنوز خیلی #15 #قهرمان قلبی هستید.

از نظر عناوین IPL، هر دو CSK و MI به طور مشترک هر کدام با 5 جایزه در صدر جدول قرار دارند. از این رو، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این دو طرف “موفق ترین امتیاز IPL” در تاریخ است، دشوار است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله