در مورد نقش او در پیروزی CSK در IPL، پاسخ خنده دار بن استوکس

بن استوکس با تیم CSK© BCCI

کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس معتقد است که او در این فصل “نقش جان تری” را در پیروزی تیمش در CSK ایفا کرده است. استوک به جان تری اسطوره چلسی اشاره کرد که در سال 2012 با چلسی جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با وجود از دست دادن فینال مقابل بایرن مونیخ به دلیل محرومیت از دست داد. استوکس در جریان مذاکرات مطبوعاتی در لردز درباره نقش خود در پیروزی تیمش در IPL صحبت کرد. او گفت: من با بردن جایزه IPL کمی نقش جان تری را بازی کردم. استوکس با مبلغ 16.25 کرور INR به مجموعه CSK ملحق شد اما به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا تنها دو بازی انجام داد. استوکس آخرین بار در آوریل مقابل لاکنو سوپر جاینتز به میدان رفت.

او به بریتانیا بازگشت و برد الهام بخش تیمش مقابل گجرات تایتانز را با تلفن خود در بار هتل رویال گاردن در کنزینگتون تماشا کرد.

تیم انگلیس در تنها بازی مقابل تیم ایرلند در هتل اقامت کرد. استوکس بازی بولینگ خود را بین تست ها محدود کرده است زیرا معتقد است که اوورهای محدودی در دوران حرفه ای خود باقی مانده است.

من قبلاً نگران این موضوع نبودم، فقط می توانستم ضربه بزنم و ضربه بزنم و کاملاً تازه بیرون بیایم. اکنون احتمالاً نمی‌توانم این کار را انجام دهم، بنابراین شکاف بین بازی‌ها احتمالاً مهم‌ترین بخش مدیریت درست چیزی است.” استوکس توسط ESPNCricinfo نقل شده است.

مسئله این است که من برای اینکه بقیه بدنم کار کند، نیازی به کاسه بازی زیاد ندارم. من می توانم کمی وقت آزاد داشته باشم و سپس خیلی سریع جمع کنم. این بازی را انجام نده.

استوکس خاطرنشان کرد که مصدومیت و بازگشت از IPL به او فرصت داده تا روی کمپ تمرینی تمرکز کند. فکر می‌کنم اگر بازی می‌کردم بهتر بود، بنابراین آن را به‌عنوان فرصتی برای تمرین دیدم تا بازی و سپس با ادامه مسابقات، پیشرفت کنم.»

هنگامی که به یک تورنمنت می رسید، مانند یک بازی و یک سفر و همه چیز است. بنابراین من در واقع توانسته ام یک موقعیت ناامید کننده را به یک موقعیت مثبت تبدیل کنم زیرا توانسته ام به درستی روی تمرین تمرکز کنم، چه مسائل فنی با خفاش باشد یا چیزهای تناسب اندام، چه چیزهای بدنسازی و توانایی تمرکز بر روی چیز دیگری.» او در ادامه استوکس را اضافه کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله