در مورد مقایسه “غیر ضروری” ویرات کهلی، نظر “جدی” گلن ماکسول. نگاه کن

ویرات کوهلی، ستاره خفاش‌باز هند و گلن ماکسول، بازیکن انفجاری استرالیایی، در داخل و خارج از زمین دوستی دارند. ماکسول قبل از IPL 2021 به کوهلی در رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پیوست و این دو شراکت بزرگی را برای فرنچایز خود در زمین به اشتراک گذاشتند. در یک تعامل اخیر، ماکسول فاش کرد که زمانی او را با کوهلی مقایسه می‌کنند، که به گفته او یکی از بزرگ‌ترین تعریف‌هایی است که تاکنون دریافت کرده است. این ویدئو توسط RCB در دسته رسمی توییتر خود منتشر شد.

زمانی که من را با ویرات کهلی مقایسه کردند، یک تعریف جدی بود. ماکسول به یاد می‌آورد که کاملاً غیرضروری بود و قطعاً حتی اینطور نبود، اما من چند عکس خوب داشتم و مقایسه با ویرات بسیار زیبا بود.

در طول همان تعامل، ماکسول همچنین در مورد دیوانه‌کننده‌ترین تعامل با طرفداران خود صحبت کرد.

هر بار که از فرودگاهی در هند عبور می کنید، بسیار دیوانه کننده است. دیروز افرادی در ماشین بودند که من و فاف (فاف دو پلسیس) را در جاده تعقیب می کردند و به شیشه ها می زدند، جالب بود.»

سه بازیکن بزرگ RCB – Kohli، du Plessis و Maxwell – همگی نیم قرن در طول مسابقه IPL 2023 مقابل Lucknow Super Giants گلزنی کردند.

با این حال، نیکلاس پوران سریع‌ترین پنجاه توپ فصل IPL را در 15 توپ شکست داد، زیرا LSG تعقیب خیره‌کننده 213 را انجام داد.

پوران 62 توپ از 19 توپ را شکست، در حالی که مارکوس استوینیس با 30 توپ 65 توپ را دید که لاکنو یواشکی از روی خط عبور کرد و با یک ویکت در یک فینال دراماتیک پیروز شد.

RCB اکنون در بازی بعدی خود در روز شنبه 15 آوریل به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله