در مورد از دست دادن دلخراش SRH، اظهارات تند برایان لارا “KKR ما را شکست نداد”

برایان لارا، سرمربی سانرایزرز حیدرآباد، بت‌بازان خود را مقصر ششمین شکست خود در مسابقات IPL دانست و گفت که نایت رایدر کلکته آنها را شکست نداد، آنها بازی را باختند. SRH با تعقیب هدف 172 ران که توسط KKR تعیین شده بود، مسابقه را با پنج ران شکست داد، زیرا آنها در پنجشنبه شب به 166 برای 8 محدود شدند. SRH در حال حاضر با شش امتیاز از 9 بازی در رده نهم جدول 10 تیمی قرار دارد، در حالی که KKR یک رتبه بالاتر است.

ما به از دست دادن چند ویکت در بازی ادامه می دهیم و این همیشه شما را دور می کند. ما مجدداً از (هاینریش) کلاسن می خواهیم که به شدت برای ما ضربه زده است، تمام کارهای سخت را انجام دهد. او در رده ششم قرار دارد، پنج بازیکن باکیفیت پیش رو داریم. همیشه برای او یک چالش بود.

لارا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: بدیهی است که خفاش‌بازان مسئولیت پیروزی در چنین بازی‌ای را در یک پیست خوب می‌دانند، اما ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

ما باید کمی بیشتر بر مشارکت و درک آگاهی از مسابقه تاکید کنیم. تهاجمی بودن عالی است، اما برای انجام کار، باید از کمی جنبه مثبت استفاده کنید.» لارا دوتایی اسپین KKR متشکل از سونیل نارین و وارون چاکرابورتی را تحسین کرد.

«آنها اسپینرهای باکیفیتی هستند. ما متوجه شده‌ایم که با پیشرفت مسابقات روندی از اسپینرها وارد بازی می‌شوند. امثال نارین، چاکرابورتی، همگی اسپینرهای کلاس جهانی هستند.

ما همکاری بسیار خوبی را توسعه داده ایم (آیدن مارکوم و کلاسن). ما مستقیماً با اورهای بزرگ به بازی برگشتیم. سپس دوباره در مرحله بسیار مهم مسابقه چند ویکت را از دست دادیم.

من می گویم یک بازی برای برد داشتیم و باید دست هایمان را بالا ببریم و بگوییم که آنها ما را شکست ندادند، ما بازی را باختیم. وست هند بزرگ گفت: بازی در دستان ما بود و بازی را باختیم.

قهرمان سابق تنها 3 پیروزی در 9 بازی به دست آورده است که به طور جدی شانس آنها را در پلی آف کاهش داده است.

“وضعیت این است که ما می خواهیم تا حد امکان مثبت باشیم. ما در تعقیب 140 مقابل دهلی کمی متزلزل بودیم و در انتهای جدول قرار گرفتیم. ما سعی خواهیم کرد تا مقداری مثبت و نیت را در ضربات خود وارد کنیم.» لارا گفت.

در همین حال، چاکرابورتی که برای KKR بازی می‌کند، گفت که برنامه بازی او برای پرتاب شوت در سمت طولانی‌تر مرز به خوبی جواب داده است.

مطمئناً فشار زیادی وجود داشت، تنها چیزی که نیتیش (رانا) به من گفت این بود که پایان طولانی‌تر را به چالش بکشم، بنابراین این برنامه اساسی ما بود. ما می خواستیم آن را ساده کنیم و آنها را به شکلی بزرگتر به چالش بکشیم.”

مطمئناً این یک برد بسیار مهم برای ما است زیرا از این به بعد همه مسابقات برای ما یا بمیرند و ما باید به پیروزی ادامه دهیم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله